סכסוך בין תושב קרית אתא לבין תושבים אחרים, שנוהגים להביא את ילדיהם לגן הסמוך לביתו תוך חסימת החנייה, הידרדר למקום לא צפוי, כאשר החשוד הניף לעברם דגל פלסטין והחל לאיים עליהם.
2 צפייה בגלריה
דגל פלסטין
דגל פלסטין
דגל פלסטין
( צילום: Shutterstock)
המקרה אירע אתמול (שלישי), כאשר לטענת המשטרה החשוד הניף את דגל פלסטין, תלה אותו בחלון ביתו, ברחוב לילנבלום בעיר, ולאחר מכן צעק ואיים על תושבים.
היום (רביעי) הובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בקריות, שם התברר כי לא מדובר באקט פוליטי של היזדהות עם עזה אלא בצעד מתריס נגד אנשים שלטענת החשוד מפריעים לו.
במהלך הדיון טען סניגורו של החשוד, עו"ד יעקב סופר, כי מדובר בסכסוך בין החשוד לבין גננת שבגן ילדים סמוך והחשוד הניף את הדגל כדי להרחיק הורים. נציג המשטרה: "אני לא יודע אם זו המטרה שלו. הרקע כן, על פניו יש סכסוך על חנייה בינו לבין גן הילדים, שלדבריו חונים בחנייה שלו". נציג המשטרה אישר במהלך הדיון כי לחשוד אין עבר פלילי.

2 צפייה בגלריה
החשוד הורחק למשך חודש מביתו
החשוד הורחק למשך חודש מביתו
החשוד הורחק למשך שבוע מביתו
(צילום: shutterstock)

בדברי הסיכום ציין עו"ד סופר: "מדובר באירוע שהתרחש על בסיס סכסוך בין החשוד לבין הורי גן ילדים במקום מגוריו. בבוקר ובצהריים חוסמים את הכניסה לביתו. הייתה כאן מטרה להרתיע את ההורים לחנות במקום ולא הייתה לו כל כוונה לפגוע בשלום הציבור. בבית המשפט נמצאים בת זוגו ואמו והוא יכול לגור בקרית מוצקין אצל בת זוגו".

קראו עוד:

השופט שלמה מיכאל ארדמן ציין כי לאור הנסיבות ומהות החקירה, אפשר לשחרר את החשוד בתנאים מגבילים. "יש לזכור עם זאת כי מדובר בתקופת מלחמה ובתקופה זו, יש חומרה בהתנהלות שפוגעת ברגשות הציבור בדרך הפעולה שבה לכאורה נקט החשוד", ציין השופט והרחיק את החשוד מקרית אתא למשך 7 ימים.
החשוד גם חתם על ערבות בסך 5,000 שקל. כמו כן נדרש החשוד להתחייב כי לא ייצור קשר עם מי מהגננות בגן המצוי ליד ביתו או עם מי מהורי הילדים שילדיהם בגן וזאת למשך 30 ימים.
פורסם לראשונה: 20:54, 08.11.23