484 תושבים חתמו, נכון לתחילת השבוע, על עצומה הקוראת לעירייה לנקוט בכל הפעולות הנדרשות על מנת לשים קץ לקולות הירי הבוקעים לטענתם מיער קרית אתא.
3 צפייה בגלריה
תושבים  בקרית אתא מתלוננים על קולות ירי
תושבים  בקרית אתא מתלוננים על קולות ירי
תושבים בקרית אתא מתלוננים על קולות ירי
(צילום: canva)
בעצומה, שמופנית לראש העיר יעקב פרץ, נכתב: "בשבועיים האחרונים תושבי שכונות הגבעות (רם, טל ואלונים) חיים בפחד יומיומי. התקשרנו למוקד, שלחנו הודעות, מכתבים ומיילים, פנינו ודיווחנו ואין קול ואין עונה. בשעות הלילה המאוחרות בין 22:30-2:00 נשמעות יריות באופן קבוע. יריות של כלי נשק כנראה מאיזור יער קרית אתא.
"פנינו בכל הדרכים האפשריות, לפורום ועדת מל"ח (משק לשעת חירום), למוקד העירוני, לשכת ראש העיר, למשטרה. לצערנו, הקריאות נסגרות לאחר בריחתם של אותם גורמים עוינים, ולכן אין כל שינוי.

3 צפייה בגלריה
יער קרית אתא
יער קרית אתא
יער קרית אתא
(צילום: איתי בן אליעזר)

"אנחנו מבקשים לקיים פגישה דחופה ולהסביר לנו על הנעשה כדי להטיב עם ביטחוננו. בנוסף, אנו דורשים לאבטח את כל הכניסות לגבעות ולסגור את המנהרה מיער קרית אתא בהקדם האפשרי. הסגירה הקיימת לא מספקת וניתן לעבור אותה בקלות. כמו כן, דורשים עצירה מיידית של מפגע האופנועים המרעישים בלילות. מצפים לתגובתך המהירה ולשיתוף פעולה".

קראו עוד:

העצומה נפתחה ביוזמת סיעת 'הילה שלם והתושבים'. "בשבוע האחרון קיבלנו פניות רבות מתושבי השכונות הגרים בסמוך ליער קרית אתא אשר לא ישנים כבר לילות רבים בגלל מטחי יריות מדי ערב ולילה", אמרה רובין שלם.

3 צפייה בגלריה
הכניסה ליער קרית אתא
הכניסה ליער קרית אתא
"הסגירה הקיימת לא מספקת". הכניסה ליער קרית אתא
(צילום: פרטי)

מעיריית קרית אתא נמסר: "במהלך הימים האחרונים נתקבלו תלונות של תושבים בעיקר בשכונת גבעת רם וטל על קולות ירי בשעות הערב המאוחרות והלילה מכיוון יער קרית אתא. כל התלונות נבדקו בקפדנות על ידי משטרת ישראל ולא נמצאו כל ממצאים לירי באזור הסמוך לעיר.
"מקור הירי ככל הנראה בשפרעם וביישובים הסמוכים לה והמשטרה מבצעת פעילות מתוגברת הן ברמה המודיעינית והן ברמה המבצעית למנוע את האירועים.
"ראש העיר, יעקב פרץ, שוחח בנושא עם מפקד תחנת זבולון, נצ״מ ניר ג׳מבר וסוכם על הגברת הנוכחות המשטרתית הן של השיטור העירוני והן של תחנת זבולון, תוך שיתוף פעולה הדוק עם תחנת שפרעם. כוחות השיטור הגלויים והסמויים יתוגברו באזור".
פורסם לראשונה: 07:57, 08.11.23