תושבת קרית חיים הגישה השבוע לבית משפט השלום בקריות בקשה להוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת נגד השכן, בטענה שהוא מטריד אותה ואת עובדיה.
3 צפייה בגלריה
פועל בניין
פועל בניין
פועל בניין
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
מהבקשה עולה, כי המתלוננת והמשיב מתגוררים בבתים סמוכים בקרית חיים. "השכן ואשתו מטרידים אותנו ואת בעלי המקצוע שלנו בבניית ביתנו. הם מקללים אותנו ומאיימים. הם שברו את השיש שאנשי המקצוע התקינו על החומה החדשה שבנינו. העבודה בבית מתבצעת עם אישורים והיתרי בנייה. הם מקללים את הפועלים שלנו 'חמאסניקים רוצחי ילדים' ומבריחים את הפועלים", נטען בבקשה.

3 צפייה בגלריה
סכסוך שכנות
סכסוך שכנות
לטענת המתלוננת, ברשותה סרטונים שבהם רואים את השכנה שוברת את השיש
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

לטענת המתלוננת, השכן מטריד אותה ואת בני ביתה מאז חודש אפריל 2021 תוך שהוא מקלל את ילדיה, מאיים ומפריע לבניית הבית וגם שובר רכוש. "השכנים שברו ביום 15.11.2023 את השיש שעל החומה והם פגעו בפועלים וגם בבעלי כמעט פגעו".

קראו עוד:

המתלוננת ציינה, כי יש ברשותה סרטונים שבהם רואים את השכנה שוברת את השיש שעל החומה ומשחיתה רכוש וזמן עבודה בשווי אלפי שקלים. כמן כן, צירפה לבקשה תלונה שהגישה נגד השכנים בתחנת זבולון בגין שבירת השיש שעל חומה.

3 צפייה בגלריה
תחנת משטרת זבולון
תחנת משטרת זבולון
תלונה במשטרה. תחנת זבולון
(צילום: נחום סגל)

המתלוננת ביקשה שבית המשפט יוציא צו שימנע מהמשיבים להטריד ולאיים עליה וכן לבלוש וליצור עמה כל קשר, בעל הפה, בכתב או בכל אמצעי אחר. הדיון בבקשה ייערך בהמשך השבוע.
פורסם לראשונה: 08:18, 21.11.23