עיריית קרית ביאליק הודיעה היום (ראשון) על הרחבת מרכז הנופש והספורט על שם קרלינר - קאנטרי אפק והקמת בריכה קיצית חדשה. לאור הביקוש הגובר לשירותי הקאנטרי ועקב גידול באוכלוסייה, הוחלט להרחיב את המתקן הקיים ולהוסיף אליו בריכת קיץ מפנקת. בעירייה מאמינים כי הבריכה החדשה תהווה מוקד משיכה למשפחות ותספק מענה לצורך בריחה מהחום בימי הקיץ.
4 צפייה בגלריה
בריכה
בריכה
בריכה
(צילום איוסטרציה: canva)
כזכור, במשך זמן רב היוותה בריכת יגור בקרית ביאליק מוקד בילוי לילדי הקריות בכלל וביאליק בפרט במהלך חודשי הקיץ. בשנים האחרונות נאלצו בעירייה להתאים בכל שנה את הבריכה הישנה לדרישות משרד הבריאות והתקנים החדשים, שינויים שהיו כרוכים בלא מעט הוצאות.
ב-2019, אחרי כמעט 58 שנים של פעילות, הודיעה עיריית קרית ביאליק על סגירתה של הבריכה, לאחר שלא נמצא תקציב למימון השידרוגים הנדרשים לפתיחתה, הנאמדים ביותר מ-2 מיליון שקל.

4 צפייה בגלריה
מתרחב. קאנטרי אפק
מתרחב. קאנטרי אפק
מתרחב. קאנטרי אפק
(צילום: גיל נחושתן)

במשך שנים טענו תושבי הקריות כי מדובר במצב אבסורדי, לאור סגירת בריכת גלי גיל בקרית מוצקין ובריכת יגור בביאליק. "שטח השחייה בקריות צומצם במידה רבה עם סגירת שתי הבריכות הנוספות", אמרו מנויים. "זו פגיעה בתושבים. בקיץ הצפיפות בבריכות היא בלתי נסבלת".

4 צפייה בגלריה
בריכת יגור בקרית ביאליק
בריכת יגור בקרית ביאליק
בריכת יגור נסגרה בקרית ביאליק ב-2019
(צילום: נחום סגל)

ראש העיר קרית ביאליק, אלי דוקורסקי ציין כי ההשקעה בפרויקט זה הינה חלק מחזון העירייה לשיפור איכות החיים של התושבים וחיזוק הקהילה. "הבריכה החדשה תהווה תוספת משמעותית לקאנטרי אפק ותאפשר לתושבי העיר ליהנות מפעילות ספורטיבית ופנאי מגוונת" , אמר ראש העיר, והנחה את צוות התכנון להאיץ את התכנון.

קראו עוד:

4 צפייה בגלריה
ומשטחי הדשא שחלקם יועד להקמת הבריכה הקיצית
ומשטחי הדשא שחלקם יועד להקמת הבריכה הקיצית
משטחי הדשא שחלקם יועד להקמת הבריכה הקיצית
(צילום: עיריית קרית ביאליק)

צוות תכנון מיוחד הוקם על מנת לקדם את הפרויקט. הצוות יבחן את כל האפשרויות על מנת להבטיח כי הבריכה החדשה תהיה בטוחה, נגישה ומתאימה לכל הגילאים.
פורסם לראשונה: 16:54, 18.08.24