עובדת ועובד בעיריית קרית ים הסכימו להתרחק אחת מהשני ולא ליצור כל קשר ביניהם במסגרת הליך להוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת שביקשה העובדת. תחילה הוצא צו ארעי למניעת הטרדה מאיימת ובהמשך, לאחר דיון במעמד שני הצדדים, נקבע כי אין צורך, אבל יש הסכמה הדדית שלא יצרו קשר או מגע כלשהו.
2 צפייה בגלריה
עיריית קרית ים
עיריית קרית ים
עיריית קרית ים
(צילום: מיכל ראובן)
את התביעה הגישה עובדת העירייה שטענה כי היא הוטרדה מינית ומילולית בידי המשיב עוד בשנת 2022, ע"י מישוש מהראש עד המותניים והגישה תלונה נגדו.
לטענתה, הוא גם השפיל אותה מול קהל בעבר. ביולי השנה, לטענת המתלוננת, בזמן חתונה ששניהם נכחו בה, המשיב ניגש אליה, דחף אותה מאחור והלך. "כל הזמן משפיל אותי, דחף אותי, דבר שמשפיע עלי נפשית. שנה וחצי הייתי בדיכאון בגללו".

קראו עוד:
העובד באמצעות עו"ד רענן כספי, הגיש תגובה לבית המשפט בה טען כי מדובר בטענות כוזבות, שלא דחף את המתלוננת, ולא הבחין כלל שהיא נוכחת בחתונה עד שהיא התקרבה לעברו ופתחה בצעקות וגידופים. לדבריו, שתי נשים עצרו את המתלוננת מלהתקרב אליו.

2 צפייה בגלריה
בית משפט השלום בקריות
בית משפט השלום בקריות
בית משפט השלום בקריות
(צילום: גיל נחושתן)

לדבריו, ייתכן שהמתלוננת, על פי התנהלותה, הייתה תחת השפעת אלכוהול. לדבריו הרקע לתלונה היא יריבות פוליטית, כאשר המשיבה תמכה במועמד מסוים למועצת העיר והמשיב ביריבו, וכל ההליך נועד להרחיקו מהעירייה, בה הוא עובד שנים רבות. הוא הוסיף כי גם הטענות על הטרדה מינית מצוצות מהאצבע. לדבריו המשיב, אין לו כל רצון להיות בקשר עם אותה מתלוננת.
בדיון חזרו ההצדדים על הגרסאות שלהם. בשלב מסוים הגיעו להסכמה שאף צד לא יפנה לצד שני, לא ייצור קשר ולא ישוחח איתו. בשלב זה פנתה המתלוננת לבית המשפט ודרשה דיון נוסף במהלכו היא תביא עדים כדי להוכיח את צדקת פנייתה. בסופו של דבר קבע השופט שהצו הארעי מבוטל בהסכמה ששני הצדדים לא יפנו אחת לשני וקבע דיון נוסף לשמיעת עדים.