"השכנה דורשת מאיתנו ללכת רק עם גרביים בבית כדי לא להפריע לה לישון מוקדם" - כך טוענים בני זוג בשנות ה־20 לחייהם שפנו השבוע לבית משפט השלום בקריות בבקשה להוציא צו למניעת הטרדה מאיימת נגד השכנה.
2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
תלונות סרק על בסיס יום יומי במשטרה
(צילום: shutterstock)
בני הזוג מתגוררים ברחוב סנונית בקרית ביאליק כאשר המשיבה מתגוררת בדירה מתחתיהם באותו בניין. בבקשה שהגישו לבית המשפט ציינו 13 סוגים של הטרדות, שהמשיבה גורמת להם.
בין השאר: תלונות סרק על בסיס יום יומי במשטרה, צעקות וקללות ללא סיבה, המשיבה אוסרת על בני הזוג לנקות את הבית בטענה שזה מפריע לה, המשיבה אוסרת עליהם לעשן בתוך דירתם, היא מצלצלת בפעמון הדירה של המתלוננים בשעות לא שעות, ועוד. "התנהלות המשיבה גורמת לנו לפחד ומשבשת את שלוות חיינו באופן שמהווה מטרד של ממש".

2 צפייה בגלריה
יחפים
יחפים
"השכנה דורשת שנלך יחפים בדירה"
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

לטענתם, הם למדו כי המשיבה כבר עברה מספר דירות בשל סכסוכים עם שכנים וגם השוטרים שמגיעים לטפל ב"תלונות" שלה, מכירים אותה. עוד מציינים שכאשר מגיעים אליהם קרובים משפחה או חברים, המשיבה פותחת את הדלת ושואלת את העולים לדירת המתלוננים: "מי אתה? למה באת? לאן אתה הולך?" ושאלות אלו גורמות לאי נעימות ופחד אצל המבקרים.

קראו עוד:

לדברי המתלוננים, מספר גורמים פנו למשיבה לשפר את התנהלותה, אבל הדבר לא עזר. כעת הם מבקשים שבית המשפט יוציא צו שיאסור על המשיבה להמשיך להטריד אותם. הדיון בבקשה ייערך בשבוע הבא.
פורסם לראשונה: 08:02, 04.05.23