לשכת התביעות זבולון הגישה השבוע לבית משפט השלום בקריות כתב אישום נגד תושב קרית ביאליק בן 33 בגין תקיפה, איומים ופגיעה בפרטיות המאהבת שלו, בין השאר בכך ששלח תמונות עירום שלה לבעלה.
2 צפייה בגלריה
מאהב, מאהבת, רומן
מאהב, מאהבת, רומן
קנאה ואובססיביות כלפי המתלוננת
(צילום אילוסטרציה: canva)
מכתב האישום עולה, כי הנאשם ניהל במשך שנה, רומן עם אישה נשואה תושבת קרית ים. ב-19 במרץ השנה, ישבו השניים בפארק ז'בוטינסקי בקרית ים, ובשלב מסוים החלו לריב ביניהם. שכן התקשר למשטרה, ולאחר שהשניים תושאלו, השוטרים עזבו.
שעתיים מאוחר יותר, ישבו הנאשם והמתלוננת מתחת לדירת האישה ושתו משקאות אלכוהוליים. השניים החלו לריב פעם נוספת, לאחר שהנאשם האשים את המאהבת שלו שחיבקה את אחד השוטרים. "במהלך הוויכוח, תקף הנאשם את המתלוננת, שלא כדין וללא הסכמתה, באופן שתפס אותה משיערה באמצעות שתי ידיו, ולא שחרר את אחיזתו למרות דרישותיה, ירק על פניה מספר פעמים וגרם לה לחבלות של ממש", נטען באישום.

2 צפייה בגלריה
אלימות
אלימות
במהלך ויכוח תקף הנאשם את המתלוננת וגרם לה לחבלות
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

"באותו מעמד, איים הנאשם על המתלוננת: 'אני אהרוג אותך", "אני אשב עלייך בית סוהר", "אני אהרוס לך את החיים" וכן איים עליה בפגיעת בשמה הטוב בכך שאמר לה שישלח לבעלה תמונות עירום שלה, וכל זאת כדי להפחידה ו/או להקניטה".
עוד עולה מכתב האישום כי הנאשם שלח, לפני אותה תקרית, תמונות עירום של המאהבת לבעלה. "ובכך פגע במזיד בפרטיות המתלוננת באופן שפרסם תמונות הנוגעות לצנעת חייה, עברה המיני, התנהגותה ברשות היחיד העלולים להביאה במבוכה".

קראו עוד:

במקביל לכתב האישום הגיש התובע המשטרתי, עו"ד מפקח יגל חשאי, בקשה למעצר עד לתום ההליכים בו פורטו הראיות בתיק, כולל הקריאות למוקד המשטרה, עדות האישה ועדות הנאשם, שהכחיש כי תקף או איים, אבל אישר ששלח תמונות עירום של המאהבת כדי להוכיח לבעל שאשתו איתו.
עוד צוין בבקשה, כי נגד הנאשם עומד כתב אישום נוסף בגין אלימות כלפי בת זוגו השנייה, בעבירות של תקיפה הגורמת לחבלה של ממש בן זוג, תקיפה סתם בן זוג, איומים והיזק לרכוש במזיד. "גם במקרה זה הרקע לאלימות הוא קנאה ואובססיביות כלפי המתלוננת. כתב האישום הנ"ל בוטל בשל קושי באיתורו של המשיב לדיונים בבית המשפט", צוין בבקשה.
כתב האישום כולל שלושה סעיפים: תקיפה הגורמת לחבלה ממש בן זוג, איומים ופגיעה בפרטיות פרסום תצלום משפיל או מבזה.