תושב קרית מוצקין הגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות בקריות נגד רהיטי דורון עיצובים בע"מ, לאחר שהמתין לטכנאי של החברה, והוא לא הגיע. בפסק הדין שניתן השבוע חויבה החברה לשלם לו פיצוי בסך 1,350 שקל.
1 צפייה בגלריה
טכנאי
טכנאי
טכנאי
(צילום אילוסטרציה: sutterstock)
מכתב התביעה עולה כי בחודש ספטמבר האחרון תואמה לתובע, על ידי החברה, הגעה של טכנאי לצורך תיקון ארון שרכש. לדבריו, הוא יצא מהעבודה מוקדם, אולם המתין לטכנאי עד 2:00 בלילה, וזה לא הגיע. לדבריו, לאחר ניסיונות רבים הצליח לדבר עם שירות הלקוחות של החברה, אז נמסר לו כי הטכנאי הגיע לדירתו, אולם אף אחד לא היה בבית.
קראו עוד >>
כמו כן טענו, כי הטכנאי ניסה ליצור עימו קשר ואף צילם תמונות כשהיה מחוץ לביתו. אולם כשביקש הלקוח לראות את התמונות, בקשתו לא נענתה. בפנייה נוספת לחברה נאמר לו שלטכנאי היה פנצ'ר, ולכן לא הגיע. לפיכך הגיש את התביעה על סך 1,500 שקל.
בכתב ההגנה הכחישה החברה את הטענות. ביום זה חל עיכוב, והודעה נשלחה על כך בבוקר לתובע, כך שלא היה צריך לצאת מהעבודה מוקדם, טענה החברה. כמו כן, חברת ההובלה ניסתה ליצור עימו קשר, ומשלא ענה להם, העבירו את השירות לתיאום מחדש.
בית המשפט חייב את החברה לשלם פיצוי של 600 שקל בגין אי הגעה של הטכנאי, בתוספת 750 שקל הוצאות משפט. "הנתבעת לא זימנה את הטכנאי לעדות, והעלתה גירסאות שונות לאי ההגעה או להגעה ולצילום, מצאתי לקבל את התביעה במאזן ההסתברויות הנוטה לטובת התובע", נכתב. "חלפו שלוש שעות מעבר לזמן ההמתנה האמור – פיצוי 600 שקל".

השופט: "הנתבעת לא זימנה את הטכנאי לעדות והעלתה גירסאות שונות לאי ההגעה או להגעה ולצילום הבית"





=











כיתוב ת | צילום: שם הצלם