שוטר מקרית מוצקין נעצר השבוע בחשד שתקף את אמו בת ה-75, חנק אותה ואיים על חייה. בא כוחו של השוטר הכחיש את הטענות נגדו וביקש לשחררו. "לצערו, בגילו הוא נאלץ לראות את הסורגים מהצד השני", אמר. השבוע הוארך מעצרו בבית משפט השלום בשלושה ימים.
1 צפייה בגלריה
שוטר
שוטר
אמו סיפרה שנמנעה עד כה להתלונן עליו, כדי לא לפגוע בעבודתו
( צילום אילוסטרציה: אבי רוקח)
השוטר (55) נעצר ביום ראשון בערב על ידי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בחשד לביצוע עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות ואיומים, לאחר שאמו התלוננה כי חנק אותה והיכה אותה ללא כל סיבה במספר הזדמנויות, אך היא נמנעה עד כה להתלונן עליו, כדי לא לפגוע בעבודתו.
שלשום (שלישי) הוא הובא לדיון בבית משפט השלום בחיפה לאחר שמח"ש ביקשו להאריך את מעצרו למשך חמישה ימים. "החשוד, בשתי הזדמנויות בחודש האחרון, תקף את אמו ואף איים עליה, בנוסף במספר הזדמנויות קודם לכן איים עליה", נכתב בבקשה.
קראו עוד >>
במהלך הדיון הכחיש השוטר את המיוחס לו באמצעות בא כוחו, עו"ד יעקב שלומוביץ אשר ביקש להרחיק אותו מאמו כחלופת מעצר. לדבריו, מדובר באיש חוק שעבר לאחרונה הליך גירושים, ומתגורר בביתה של אמו מזה מספר שבועות.
"הייתה תקופה מתוחה בינו לבין האם, אולם לטענתו לא תקף אותה. בן 55 שגר עם אמא שלו, יש מתיחות. מכאן ועד להכות אותה, הוא טוען שהוא לא היכה אותה ולא תקף", אמר עו"ד שלומוביץ.
"גם לפי החשדות, לגבי המסוכנות, לכל היותר ברמה של החשד המסוכנות היא ספציפית, לא כלפי כולי עלמא, במיוחד לאור התפקיד שהוא ממלא בחיי היום יום, וכאשר לצערו בגילו הוא נאלץ לראות את הסורגים מהצד השני, אני לא אכביר במילים".
השופט החליט להאריך את מעצרו בשלושה ימים. "לפי החשד, התקבל במשטרה דיווח על כך שאמו של החשוד, קשישה בת 75, דיווחה כי בנה, החשוד שבפניי, חנק אותה והיכה אותה ללא כל סיבה והוסיף ואמר לה 'אם מישהו יתלונן עליי אין לי מה להפסיד, אני יהרוג את כולם ואכנס לכלא', כתב השופט, שלמה בנג'ו.
"אשר לנטען ביחס לשיהוי לתלונה, מדובר בקשישה אשר בחקירתה המפורטת היא מתארת את התנהלותו של בנה כלפיה, ולמרות זאת, היא מבהירה כי היססה ואף נמנעה מלהתלונן כלפיו, מחשש שמא יבולע לו על ידי רשויות החוק, ובכלל זה, המשטרה בה הוא עובד".