המלחמה בפשע בצפון: גיסו הצעיר של העבריין שמוליק הרוש נעצר בחשד לאחזקת אמצעי לחימה, סמים ורכוש גנוב. זאת בעקבות פשיטה של כוח משטרתי על בית הוריו בנהריה.
1 צפייה בגלריה
הסליק שהתגלה בבית בנהריה
הסליק שהתגלה בבית בנהריה
הסליק שהתגלה בבית בנהריה
(צילום: דוברות המשטרה)
מדובר באדם בן 30 ללא עבר פלילי, המנהל לכאורה אורח חיים נורמטיבי. אך לטענת המשטרה, בידיהם מידע הנוגע לרימונים אותו הם צריכים לברר עם הגיס, ושחרורו עלול לשבש את החקירה.
ביום ראשון השבוע בשעות הבוקר הגיע כוח משטרתי שכלל בלשים, חבלנים וכלבי אמל"ח עם צו חיפוש לבית משפחתה של אשתו של הרוש.
במסגרת החיפוש נמצאו פריטי אמל"ח כגון כדורי אקדח, שלטענת הגיס העצור היו שייכים לסבו ששירת בתחנת משטרת נהריה 40 שנה. אך גולת הכותרת של החיפוש היו שני הרימונים שנמצאו מוסלקים בחומה של שביל הגישה לבית המשפחה.
החיפוש העלה ממצאים נוספים כגון עשרות כרטיסי אשראי של אנשים זרים וחצי גרם קוקאין. לדברי הגיס, מדובר בפריטים שנמצאו במועדון אותו הוא מנהל, והוא אסף אותם אליו לרגע שמישהו יבוא וידרוש אותם, וכך גם לגבי הסמים.
"קיים קושי הגיוני בגרסה זו. שכן, אם הכרטיסים 'אבודים' (המרכאות במקור מהפרוטוקול), הרי מי שיבוא לבקש אותם, יחזור לאותו מועדון, ולא לביתו של העצור", אמרה שופטת בית המשפט המחוזי בחיפה, שקיצרה את מעצרו של הגיס ליומיים במעצר, במקום 3 ימים כפי שקבע בית המשפט השלום בקריות אתמול (יום שני).

קראו גם:
פורסם לראשונה: 14:59, 06.12.22