תושב מושב בלפוריה אשר עמר תיעד הבוקר (שלישי) מהמצלמה בפלאפון שלו את האירוע הטרגי שבו יוגב כהן מקיבוץ יזרעאל נתלה על כדור פורח וממנו נפל אל מותו בכביש 60 ליד המושב.
3 צפייה בגלריה
כדור פורח
כדור פורח
התמונה שצילם עמר, הבוקר
(צילום: אשר עמר)
עמר משחזר את הרגעים הדרמטיים: "יצאתי בבוקר כרגיל לעבודה. כדורים פורחים זה לא מחזה נדיר אצלנו במושב בלפוריה, עצרתי את הרכב וצילמתי כמה תמונות של הכדור הפורח. ראיתי מישהו שמתנדנד, אבל חשבתי שזה חלק מאטרקציה. צילמתי כמה פריימים ואת אחת מהתמונות שלחתי לקבוצה של העבודה וכתבתי להם 'יום נפלא'".
למה צילמת דווקא את הכדור הפורח הזה?
"אני תמיד מצלם כדורים פורחים, הם עוברים ממש ליד החלון שלי וגם היום צילמתי. כשהגעתי לעבודה, התחילו לרוץ דיווחים בחדשות שהוא נפל אל מותו. כששמעתי את זה הייתי בשוק. צילמתי כביכול תמונה יפה שבסוף היא התבררה כאירוע טרגי".
3 צפייה בגלריה
יוגב כהן
יוגב כהן
יוגב כהן ז"ל
(צילום באדיבות המשפחה)
קראו גם >>>
כששיחזרת את האירוע לאחר מכן היה בך חרטה שאולי היית צריך לעזור לו או לקרוא לכוחות ההצלה?
"אחר כך כששמעתי על המקרה תהיתי אולי הייתי צריך לעשות משהו כשעצרתי וצילמתי, אבל לא היה הרבה מה לעשות. לאורך כל הדרך לא תיארתי לעצמי שזה יגיע למצב כזה. זה היה נטו תמונה יפה של נוף.
3 צפייה בגלריה
הזירה שבה נחת הכדור הפורח
הזירה שבה נחת הכדור הפורח
הזירה שבה נחת הכדור הפורח
(צילום: גיל נחושתן)
"לי היה נדמה שזה חלק מאטרקציה, שמישהו נתלה ומצלם אותם מלמטה, לא חשבתי שזה מישהו שמועד או נופל. התמונה השלישית שצילמתי הייתה עם הלהבות של האש שזה מראה שהכול תקין והכדור ממשיך לעלות ולא שיערתי שזה משהו טרגי. ככה התייחסתי לזה".
פורסם לראשונה: 14:15, 19.10.21