תושבת קרית אתא, בת 62, טוענת כי עד השנה היא קיבלה מדי שנה תלושי אוכל לחג, ודווקא השנה, כאשר מצב בריאותה החמיר, היא לא קיבלה תלושים לחג, בטענה שקיבלה סיוע לפני כן.
1 צפייה בגלריה
קשישה
קשישה
סובלת ממחלת ריאות ומחוברת למכשירים שמסייעים לה לנשום
(אילוסטרציה: freepik)
התושבת, המתגוררת עם בנה, סובלת ממחלת ריאות ומחוברת למכשירים שמסייעים לה לנשום. לדבריה, אין היא מסוגלת לצאת מהבית אלא באמצעות אמבולנס, ובשנה האחרונה מצבה הבריאותי החריף.
"בפסח ביקשתי תלוש קנייה וארגז עם מצרכים, כפי שקיבלו המבוגרים בעיר, וגם אני קיבלתי בשנים קודמות", סיפרה השבוע. "דווקא השנה החליטו שלא מגיע לי. צלצלתי לרווחה, גם החליפו לי עובדת, אז פתאום אומרים לי שבגלל שקיבלתי לפני שנתיים מיטה, ולפני כמה חודשים קיבלתי תלושי מזון, אז לא מגיע לי.
קראו גם >>
"רק לא אמרו שקיבלתי בגלל שהכניסו אותי לאיזה פרויקט, כמו רבים אחרים, וכולם קיבלו אז תלושים. מה זה קשור לחג? איך מתייחסים כך לאישה נכה, שחיה רק מקצבה של ביטוח לאומי? אני יודעת שצעירות ממני קיבלו תלושים. אני סגורה בבית, לא מסוגלת לצאת".
לדברי האישה, בשל מחלתה, היא מאבדת הכרה, בעיקר בלילות. בנה ער בלילות, כדי לטפל בה, וישן ביום. השנה גם הוגדרה לראשונה כסיעודית. "עכשיו הודיעו לי שלא מגיע לי, כשהמצב יותר קשה מבעבר? איזו מחלקת רווחה זו?".
מעיריית קרית אתא נמסר: "מבלי לפגוע בצנעת הפרט, המתלוננת מטופלת על ידי המחלקה לשירותים חברתיים ומקבלת סיוע באופן שוטף. היא קיבלה סיוע כספי מוגדל בחודש פברואר, אשר היה מיועד גם לחג הפסח. חלוקת התלושים נעשתה בהתאם לקריטריונים ובהתאם לזכאות, לקשישים ומוגבלים שלא זכו לסיוע כספי".
לכל העדכונים - חדשות הקריות
פורסם לראשונה: 07:51, 02.05.21