במהלך ויכוח בין בני זוג מהקריות על יעד לחופשה משפחתית, תקף הבעל את אשתו, וכעת היא מבקשת להתגרש ממנו.
1 צפייה בגלריה
גירושים גירושין
גירושים גירושין
הפעם הראשונה שנהג באלימות כלפיה
(צילום: shutterstock)
עם חידוש פעילותם של בתי המלון, החליטו בני זוג מהאזור להזמין חופשה משפחתית לקיץ הקרוב. האישה הזמינה חופשה באילת, בניגוד לדעתו של הבעל, שביקש להזמין חופשה ביוון, וכשנודע לו על כך, כעס ותקף אותה.
עו"ד גיא אופיר, המייצג את האשה: "מרשתי ביקשה לקחת את ילדיהם לחופשה באילת, משום שסברה כי עדיף לבלות בארץ ולהימנע מטיסות, מחשש להידבקות בקורונה. היא אף נימקה בפני הבעל את החלטתה בכך שניתן לנסוע ברכב המשפחתי לאילת וכי היא משוכנעת ששם תהיה הקפדה על הנחיות משרד הבריאות.
אך הבעל טען שהחופשה בארץ יקרה מדי לעומת חופשה ביוון, וכי ביוון יש מספר נמוך ביותר של נדבקים. יתרה מכך, הוא הוסיף שהיוונים התחייבו להעניק טיפול רפואי על חשבונם למי שחלילה יידבק".
לדברי עו"ד אופיר, כשהבעל הבין כי האישה עומדת על דעתה ואין בכוונתה לבטל את החופשה המשפחתית באילת, הוא דחף אותה וסטר לה. בעקבות זאת, ולמרות שזו הפעם הראשונה שנהג באלימות כלפיה, ביקשה האישה לפתוח בהליכי גירושים.
"גם ניסיונות של בני משפחה לפשר בין בני הזוג לא צלחו. האשה הבהירה לבעלה כי היא איבדה את אמונה בו והיא חוששת מפניו. בימים הקרובים תוגש תביעת גירושים לבית הדין הרבני האזורי בחיפה".
פורסם לראשונה: 15:33, 14.06.20