טרגדיה: תלמידת בית ספר ש"י עגנון עדן ברנס מנתניה נפטרה בטרם עת לאחר שעברה אירוע מוחי בפתאומיות בשעות הבוקר. עדן ז"ל היא בתה של אחת מהדמויות האהובות והמוכרות בנתניה, ענבל ברנס המנהלת קליניקה לטיפוח ויופי בעיר.
3 צפייה בגלריה
עדן ברנס ז"ל
עדן ברנס ז"ל
עדן ברנס ז"ל
(צילום: פרטי)
דבר מותה של עדן ז"ל היכה רבים מחבריה ומכריה בהלם גדול לנוכח הטרגדיה. חרושת השמועות על דבר מותה התפשטו וברובן לא היה להן ביסוס. בת דודתה וחברתה הטובה לינוי חדד פרסמה הבהרה בכאב גדול על שאירע: "אני חייבת לעשות סוף לשמועות על מה שקרה לעדן בת דודתי האהובה", כתבה לינוי, "עדן קמה בבוקר וקראה לאמא שלה משום שהיא לא חשה בטוב. לאחר מכן היא התעלפה, אמא שלה הזעיקה את מד"א שבמקביל לבה של עדן נדם.


"חובשי מד"א ביצעו בה החייאה במשך מספר דקות. לאחר ההחייאה הדופק חזר לפעום, אך טרם חזרה להכרה. היא פונתה לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת, שם התברר כי עברה אירוע מוחי נרחב. לאחר מספר שעות נקבע מותה בבית החולים".

3 צפייה בגלריה
עדן ברנס ז"ל
עדן ברנס ז"ל
עדן ברנס ז"ל
(צילום: פרטי)

קראו גם:

מאוחר יותר כתבה לינוי פוסט קורע לב: "המלאך הכי יפה בגן עדן. עדן שלי. יהי זכרך ברוך. אני כל כל מתגעגעת אלייך אהובה שלי. זה לא מתעכל אני לא יכולה לתאר את הכאב במילים כמה שכואב לי ולכולם ללא יוצא מן הכלל. את היית בן אדם כל כך טוב ומדהים וזה לא הגיע לך. תמיד תישארי בלב שלי נסיכה יפה שכמותך. תנוחי על משכבך בשלום. יהי זכרך ברוך עדן שלי".
הלוייתה התקיימה אמש (חמישי) בבית העלמין בשיכון ותיקים בנתניה. יהי זכרה ברוך.