נתונים חדשים שמפרסם היום (שני) משרד הבריאות אודות מספר חולי הקורונה בארץ, בפילוח לפי ערים, חושפים עלייה בשיעור של 12.5 אחוז במספר חולי הקורונה המאומתים בקריות בתוך שלושה ימים. בעוד מספר החולים עמד ביום שבת על 48 חולים כעת מספרם 54. כמו כן חלה ירידה במספר התושבים הנמצאים בבידוד ביתי עקב חשיפה לחולי קורונה מאומתים.
1 צפייה בגלריה
קורונה
קורונה
קורונה
(צילום אילוסטרציה: pixabay)
בקרית ים מספר החולים הגבוה בקריות. בעוד שלפני שבוע (ג') עמד מספרם על 13 חולים היום (ב) הוא עומד על 21 חולים. בשלושת הימים האחרונים עלה מספר החולים בעיר ב-2 בלבד מ-19 ל-21. במקביל ניתן לראות ירידה חדה במספר האנשים המבודדים בביתם עקב חשיפה לחולה קורונה, שעומד כיום על 41 בלבד.
בקרית מוצקין מספר החולים הנמוך ביותר ועומד היום (ב') על 7 חולים בלבד. עלייה של חולה אחד מיום שבת ושל 2 משבוע שעבר. מספר האנשים הבודדים בביתם עקב חשיפה לחולים עומד על 64.
בחיפה נרשמה עלייה דרמטית של כ-50 אחוז במספר החולים משבוע שעבר (ג) לעכשיו (ב). בעוד בשבוע שעבר עמד מספר החולים בעיר על 67 חולים, נכון להיום מספרם הינו 106. אם כי, מדובר בעלייה קלה של כ-10% מיום שבת, אז עמד מספר החולים על 96. מאידך, מספר האנשים המבודדים ביתם עקב חשיפה לחולים ירד משמעותית ועומד כיום על 596 בלבד.
קפיצה גדולה במספר החולים משבוע שעבר להיום נרשמה גם ברכסים: בעוד בשבוע שעבר (ג') עמד מספר החולים בעיר על 5 בלבד, ביום שבת הגיע מספרם ל-20. עלייה של 300 אחוז. כמו כן, חל גידול של 35 אחוז במספר החולים גם בשלושת הימים האחרונים, וכעת מספרם עומד על 27. מספר התושבים הנמצאים בבידוד בביתם עקב חשיפה לחולים עומד על 30.
פורסם לראשונה: 15:40, 06.04.20