שתי עובדות בסניף סופר פארם בקרית ים אובחנו היום (ב') כחולות בקורונה. מהנהלת הסופר פארם נמסר כי השתיים שהו בבידוד מיום שישי לאחר שבאו במגע עם בן משפחה שהוא חולה מאומת.
1 צפייה בגלריה
סניף סופר פארם בקרית ים
סניף סופר פארם בקרית ים
סניף סופר פארם בקרית ים
(צילום: נחום סגל )
הסניף, בשדרות ירושלים 51, נסגר לצורך חיטוי, וצוות העובדים נשלח לבידוד. רשת סופר-פארם: "לאחר חיטוי יסודי ייפתח מחר הסניף לרווחת הקהל באמצעות צוות חלופי".
סערה גדולה פרצה היום (ב) בקרב תושבי קרית ים, לאחר שנודע כי שתי עובדות בסניף סופר-פארם בקרית ים, אובחנו כחולות קורונה. מידע בנושא טרם דווח באתר משרד הבריאות, וחוסר הוודאות אף החמיר את הלחץ בקרב התושבים.
"משרד הבריאות עובד ממש לאט", אמר תושב הקריה. "לא ייתכן שאנחנו צריכים לשמוע דברים כאלה מפה לאוזן. מתי הם מתכוונים לדווח לתושבים על זה? חוסר הידיעה גורם ללחץ רב, זה ממש חוסר אחריות. זה מקום שמבקרים בו הרבה אנשים".
הדבר נודע גם לעיריית קרית ים, שפרסמה פוסט בפייסבוק: "תושבים יקרים סניף הסופר פארם בקרית ים נסגר היום לצורך חיטוי לאחר שהתעורר חשד שאחת העובדות נושאת את הנגיף. להנהלה ניתנה הוראה להחליף את כל צוות העובדים ולבצע חיטוי. אנו בודקים בשעה זו מול משרד הבריאות האם יש הנחיות נוספות. אנחנו מבקשים לעקוב רק אחר הודעות רשמיות שלנו או של המשרד ולא להקשיב לשמועות. נעדכן בקרוב".
ברשת סופר פארם אישרו את הדברים, והודיעו שהסניף ייפתח מחר לאחר חיטוי יסודי ועם צוות חדש. זאת, לאחר שכל הצוות שעבד במקום נשלח לבידוד.
מרשת סופר פארם נמסר: "שתי עובדות סניף סופר-פארם קרית ים, אשר היו בבידוד מיום שישי (20 במרץ), עקב מגע עם חולה מאומת (בן משפחה ללא קשר לסניף) התגלו היום כחולות בקורונה.
"עם היוודע הדבר, ובתיאום עם משרד הבריאות, נשלח כל הצוות לבידוד והסניף נסגר. לאחר חיטוי יסודי ייפתח מחר הסניף לרווחת הקהל באמצעות צוות חלופי. אנו מאחלים החלמה מהירה ובריאות לכולם".
פורסם לראשונה: 21:23, 23.03.20