"מרגישה בודדה יותר מתמיד", כתבה השבוע מאי גל בת ה-18 וחצי מקרית אתא בפוסט מרגש שפרסמה, וביקשה ליצור קשר עם אנשים. גל, שגדלה במשפחת אומנה ובפנימיות, כתבה בגילוי לב: "זה נכון שאני כל החיים לבד, אבל עכשיו זה מאוד בולט".
1 צפייה בגלריה
מאי גל
מאי גל
מאי גל
(צילום: פרטי)
לאחר שבוע של הסגר, בבית מושכר, עם שני כלבים, כתבה גל בפוסט בפייסבוק ובאינסטגרם: "הי לכולם, תעצרו רגע ותקראו, חייבת לשתף במשהו שמאוד קשה לי איתו. המדינה נכנסה לסוג של הסגר, ולי קשה עם הנושא הזה. למי שיודע אין לי כל כך משפחה, יש משפחה שגידלה אותי מגיל 6, סוג של אימוץ, אבל לצערי הם מעל גיל 60 ונמצאים בקבוצת סיכון, ולכן לא יכולה להיפגש איתם. מי שיודע אני גרה לבד, בדירה משלי, והלבד עושה לי מאוד קשה, אני מרגישה שאני מתחרפנת, שאין לי עם מי לדבר או להיות.
"אני כותבת את הפוסט הזה שאולי יגיע לאנשים שיכולים קצת לדבר איתי, שלא ארגיש לבד בתקופה הזאת. ואולי גם יש עוד אנשים שמרגישים לבד ורוצים קצת להעביר את הבדידות הזאת. אשמח שתשתפו לכמה שיותר אנשים כדי שאוכל להעביר את התקופה הזאת בשלום. מרגישה בודדה יותר מתמיד. זה נכון שאני כל החיים לבד, אבל עכשיו זה מאוד בולט. בקיצור בבקשה תשתפו את הפוסט הזה".
בהמשך השבוע סיפרה גל: "לאחר פרסום הפוסט קיבלתי הרבה תגובת חמות. אנשים היו רגישים אליי ואדיבים. יצרו עימי קשר באינטרנט ושוחחתי איתם. אולי כשהסגר הזה יסתיים, הקשרים הווירטואליים יוכלו להפוך לקשרים אמיתיים. אני מקווה שהפוסט הזה יגיע לעוד אנשים שמרגישים כמוני ומפחדים לדבר על זה".
על השאלה איך היא מעבירה את זמנה סיפרה: "יש לי שני כלבים בבית ואני צריכה גם לצאת איתם לטיול, אז זה עוזר לי. ואני גם שומעת הרבה מוזיקה ורוקדת".