לשכת התביעות זבולון הגישה לבית משפט השלום בקריות כתב אישום נגד תושב קרית ים בן 28 בגין תקיפת אשתו וחברה שלה. בנוסף, הגישה לשכת התביעות בקשה למעצר עד תום ההליכים נגד הנאשם.
2 צפייה בגלריה
אלימות במשפחה
אלימות במשפחה
אלימות במשפחה
(צילום: shutterstock)
מכתב האישום עולה כי בתאריך 8 באפריל השנה, בשעות הערב, נפגשה אשתו של הנאשם מזה שלוש שנים עם חברה ועוד אנשים, ליד ביתה של החברה.
בסביבות השעה 23.30 יצר הנאשם קשר עם אשתו ובין השניים פרץ ויכוח על רקע הלוואה כספית שנטלה האישה ללא התייעצות עימו. במעמד השיחה שמע הבעל קולות רקע של גברים, ומיד גידף את אשתו וסיים את השיחה.
הנאשם יצא מביתו והגיע למקום סמוך לבית של החברה, כשהוא נושא על גופו סכין בעלת להב של 11 ס"מ והוא תחת השפעת אלכוהול.
החברה ניסתה לפייס אותו אך הנאשם חבט בה בראשה והתרחק מהמקום. הוא גם איים לפגוע בה עוד. מיד לאחר מכן הוא הבחין באשתו ואז התקרב לעברה. האישה ניסתה לעצור אותו אבל הנאשם תקף אותה, ודחף אותה עד אשר נפלה. הוא תקף במקביל את שתי הנשים, ניער את הראש של החברה ומשך בשערות של אשתו. בהמשך הוא תפס גם את החברה בשערות ראשה והטיח את ראשה בקיר סמוך. הוא גם בעט באשתו לאחר שדחף אותה והפיל אותה.
שכנים שהיו עדים לתקיפה הזמינו משטרה וצעקו לנאשם להפסיק. בתגובה הוא אמר להם "מה אתם עומדים פה, תגידו איזה קומה אתם", ומיד חזר לחנוק את אשתו.

2 צפייה בגלריה
החשוד הורחק למשך חודש מביתו
החשוד הורחק למשך חודש מביתו
הנאשם התנגד למעצר
(צילום: shutterstock)

רק כשהבחין הנאשם בניידת משטרה הוא נמלט מהמקום. הוא אותר בידי השוטרים ואז התנגד למעצר תוך הפעלת כוח.
בבקשה למעצר עד לסיום ההליכים פירטה התביעה את הראיות נגד החשוד, כולל עדויות הנפגעות ועדויות של אנשים שצפו במקרה וצילומי מצלמת אבטחה. כן הוגשו עדויות של שוטרים וצילומי מצלמות גוף מהם עולה כי הנאשם היה תחת השפעת אלכוהול בעת האירוע.

קראו עוד:

בחקירתו הודה החשוד בהחזקת סכין שלא כדין וציין כי הצטייד בה כי אשתו הייתה עם גברים אחרים. הוא הכחיש כי תקף את הנשים וטען כי הגן על עצמו. התביעה ציינה כי במעשיו של הנאשם הייתה מסוכנות רבה ויש לו רקע של צריכת אלכוהול. שחרור החשוד, כך לפי התביעה, גם יסכן את ביטחון הציבור ועלול להשפיע על עדים.
כתב האישום כולל 5 סעיפים: הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, תקיפה הגורמת חבלה של ממש (ריבוי עבירות), תקיפה הגורמת לחבלה ממש בן זוג, איומים והחזקת אגרופן או סכין שלא כדין.