בעקבות משבר הקורונה הוקפא משחק הטוטו 16 למשך שלושה חודשים בשל הפסקת הליגות בישראל ובעולם. לאחרונה עם חזרת הספורט לפעילות חזר גם המשחק הוותיק.
1 צפייה בגלריה
טפסי הימורים
טפסי הימורים
טפסי הימורים
(צילום: הרצל יוסף)
אמש (ראשון) העניק שערו של דור ז'אן מבני יהודה לתושב הצפון את הפרס הראשון בסך 5 מיליון שקל.
לאחר שלושה חודשים בהם משחק הטוטו/Winner 16 לא התקיים בשל השבתת ליגות הכדורגל ברחבי העולם בעקבות משבר הקורונה. אתמול בערב, זכה תושב הצפון בפרס הראשון בסכום של 5 מיליון שקל לאחר שבכל משחקי הטופס, חזה את הנולד. זוהי הזכייה הראשונה מאז הושבת משחק הטוטו/Winner 16 באמצע מרץ.
תושב הצפון, שלח טופס טוטו/Winner 16 בעלות של 15 שקל ואמש, לאחר תוצאת התיקו בין אשדוד לבני יהודה, הבין כי צפה את כל תוצאות הטופס ובין לילה הפך למיליונר.
הדרך לפרס הראשון לא הייתה פשוטה כאשר הישראלי צפה את ניצחונה של ברייטון על ארסנל, את ניצחונה של מכבי חיפה על באר שבע ואת תוצאת התיקו בין טורינו לפארמה. אך שיא המתח הגיע מהמפגש בין בני יהודה למ.ס אשדוד.
כבר ביום שבת, לאחר ששוחקו 12 משחקים מתוך ה-16, הישראלי היה היחיד שהחזיק בטופס בו כל תוצאותיו עד אותו הרגע היו נכונות. אתמול שוחק המשחק האחרון בטופס - המשחק בין בני יהודה לאשדוד בו סימן הישראלי X בטופס ובדקה ה-76 ראה כיצד חלומו נמוג, בעוד שאשדוד עלתה ליתרון 3-2 מה שהיה גורם לו להסתפק בפרס השני.
כנראה שתפילותיו של הישראלי נענו מהר ולאחר 14 דקות של משחק ורגע לפני שריקת הסיום, דור ז'אן הבקיע את שער השוויון במשחק ושלח את הישראלי לחגיגות שנמשכות כנראה עד לרגעים אלו.
השבוע הפרס הראשון בטופס הטוטו/Winner 16 יעמוד על 4 מיליון שקל.
פורסם לראשונה: 16:34, 22.06.20