תושב קרית ים, שי קליימן (39), גילה הבוקר (ד') שרכבו נפרץ. בראיון למיינט קריות העביר מסר לפורץ: "תתבייש לך שבתקופה כזאת אתה מנצל את המצב שאנשים בהסגר כדי לפרוץ לרכבים ולקחת הכל. בן אדם שפל".
2 צפייה בגלריה
אחד עם כובע והשני עם ג'קט נייק
אחד עם כובע והשני עם ג'קט נייק
אחד עם כובע והשני עם ג'קט נייק
(צילום: מצלמות האבטחה)
קליימן, תושב קרית ים, בעל עסק לבידור ואירועים, נשוי ואב לשני ילדים, גילה את הפריצה בשעה שבע בבוקר, כאשר יצא מביתו וירד לרכבו. קליימן: "ההרגשה לא נעימה, גנבו לי מהרכב מערכת מולטימדיה יקרה עם מסך מגע, ניפצו את שמשת הרכב וזרקו ביצים על הכיסא.
2 צפייה בגלריה
מהרכב נגנבה מערכת מולטימדיה יקרה
מהרכב נגנבה מערכת מולטימדיה יקרה
מערכת מולטימדיה נגנבה
(צילום: מצלמות האבטחה)
"אני מרגיש כעס", סיפר היום (ד') למיינט קריות, "והכעס הוא גם על העירייה שמחייבת את התושבים באגרת שמירה ואני לא רואה שיש שמירה באזור. אני אוסף עכשיו את מצלמות האבטחה מהשכנים ומהקיוסק השכונתי.
"ראיתי בסרטון שני צעירים, אחד עם כובע והשני עם ג'קט נייק, מגיעים לרכב שלי בשעה אחת בלילה. הם הגיעו לרכב, ניפצו את השמשה ופתאום עבר רכב, אז הם הלכו. אחרי זה חזרו, צילמו מה יש ברכב ושוב הלכו ורק אחרי זה באו וביצעו את הגניבה.

קליימן דיווח על הפריצה למשטרה והודיע על כך גם לשכניו וחבריו וביקש מהם: "תהיו ערניים". המשטרה פתחה בחקירת האירוע.
מעיריית קרית ים נמסר: "השיטור העירוני פועל בימים אלו בכוחות מתוגברים ומפנה תשומת לב מיוחדת לנושאים הקשורים למצב החירום שבו שרויים כולנו. בכל מקרה של עבירות פליליות מכל סוג, יש לפנות למשטרה ישראל".
פורסם לראשונה: 16:56, 25.03.20