תושב קרית ים בן 25 רכוב על קטנוע היה מעורב בתאונת דרכים. שוטרת שהגיעה למקום גילתה שהוא אמור להיות במעצר בית וביקשה ממנו להמתין בשעה שהיא מזמינה תגבורת. הצעיר החל לנסוע מהמקום בעוד שהשוטרת שאחזה בכידון הקטנוע נחבלה. ביום שלישי הוגש נגדו כתב אישום בבית משפט השלום בקריות.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום: Shutterstock)
בחודש אפריל התקבלה קריאה במשטרה על אירוע של תאונת דרכים בצומת קרית אתא כאשר נהג הקטנוע אינו מוכן למסור פרטים. שוטרת שהגיעה למקום זיהתה את נהגי הרכב ופנתה אל נהג האופנוע בבקשה להזדהות. כשמסר לה את תעודת הזהות, גילתה כי הוא שוהה במעצר בית.
קראו עוד >>
על פי פרוטוקול המעצר, מאחר שחששה מהתנהגות הנהג, היא הזמינה תגבורת למקום. כאשר החשוד שמע זאת, הוא החל בנסיעה על הקטנוע בעוד השוטרת אוחזת בכידון ומנסה למנוע ממנו להימלט. בתוך כך היא נפגעה קלות בידה. מאוחר יותר נעצר החשוד בביתו.
לדברי בא כוחו, החשוד שוהה במעצר בית במשך 9 חודשים בעקבות משפט אחר המתנהל נגדו, שבו הוא מואשם בגידול קנאביס. מעצר הבית כולל שני 'חלונות' ביום, פרק זמן המאפשר לו לצאת להתאוורר, והתאונה הייתה בזמן החלון. כמו כן טען כי המשטרה הגזימה בתיאור המקרה, הצעיר לא התכוון לפגוע בשוטרת שנפגעה קלות בלבד.
ביום שלישי האחרון הוגש נגדו כתב אישום בבית משפט השלום בקריות בגין עבירות של הפרעת שוטר במילוי תפקידו, והפרת הוראה חוקית.
פורסם לראשונה: 18:31, 10.06.21