נערה בת 14 מקרית ביאליק נפלה השבת במהלך גלישת מצוק בטיול במערת קשת. חובשים ופרמדיקים של מד"א, בסיוע כוח רפואה של צה"ל, העניקו לה טיפול רפואי והיא פונתה במסוק במצב קשה לבית החולים רמב"ם. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.
1 צפייה בגלריה
חילוץ הנערה הפצועה
חילוץ הנערה הפצועה
חילוץ הנערה הפצועה
(צילום: יחידת החילוץ גליל מערבי כרמל)
הנערה מקרית ביאליק הגיע היום לטיול סמוך למערת קשת באזור הגליל המערבי, במהלכו נפלה מגובה רב למדרון תלול ונפצעה קשה. בסיוע לוחמי 669 ויחידת החילוץ של צה"ל היא פונתה במסוק לבית החולים רמב"ם. מבית החולים נמסר כי מצבה מוגדר קשה מאוד. "הנערה כבת 14 הגיע לבית החולים רמב"ם והיא בחדר הלם ומצבה מוגדר קשה מאוד", נמסר מבית החולים רמב"ם.

חובש רפואת חירום במד"א, דור וקנין, סיפר: "הגענו עם האמבולנסים לחניון מערת קשת והבנו שהנערה שנפלה מגובה נפצעה באורח קשה ונמצאת במדרון תלול מתחת למערה. לקחנו את כל הציוד על מנת להעניק לה טיפול בשטח והלכנו כעשרים דקות עד שהגענו אליה".
מהמשטרה נמסר: "המשטרה פתחה בחקירה הערב, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר נפילתה של נערה בת 14, תושבת קרית ביאליק במהלך גלישה ממצוק ("סנפלינג") במערת קשת. עפ"י גורמי רפואה הנערה פונתה מהמקום במסוק, במצב קשה, למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. החקירה נמשכת".
לכל העדכונים - חדשות הקריות
פורסם לראשונה: 19:01, 12.12.20