תושב קרית חיים חשוד שפרץ בזמן ההסגר לדירה של שכנתו, בעת שישנה במיטתה. מעצרו הוארך ביומיים ולאחר מכן הוא שוחרר והורחק מהשכנה.
1 צפייה בגלריה
(פורץ. אילוסטרציה: shutterstock)
התקרית אירעה בסוף השבוע בשעה שתיים בצהריים. החשוד (22) נעצר בביתו שעה קלה לאחר מכן והובא לבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.
בדיון המשפטי ציין נציג המשטרה, רס"ב פרדי סטריזקוב, כי הצעיר חשוד בהתפרצות לבית וגניבה והדגיש שהעבירה התבצעה כאשר בעלת הדירה היתה בבית ונחה במיטתה באותה העת, דבר המצביע על מסוכנות.
עוד טען רס"ב סטירזקוב, כי הדיירת אומנם נחה במיטתה אך לא ישנה, אלא רק העמידה פני ישנה ועל כן זיהתה את החשוד והזעיקה את המשטרה כאשר הוא יצא מדירתה. כמו כן, ציין נציג המשטרה כי החשוד מוכר למשטרה וכי קיים נגדו מאסר על תנאי. נציג המשטרה סירב לפרט בדיון כיצד החשוד פרץ לדירה ומה גנב ממנה בגלל שהחשוד עדיין לא הודה במיוחס לו.
סניגורו של החשוד, עו"ד אבי סופר, ביקש לשחרר את מרשו בתנאים מגבילים וציין כי באותה העת מרשו ישן בביתו וגם כאשר השוטרים באו לעצרו הוא היה במיטתו. החשוד לא נכח בדיון אלא השתתף בו באמצעות שיחה טלפונית והכחיש את המיוחס לו. שופט בית משפט השלום בקריות, יוסי טורס נעתר לבקשה המשטרה והאריך את מעצרו של הצעיר ביומיים.
בהחלטתו ציין: "נתתי את דעתי לחיוניות המעצר על רקע משבר הקורונה ועדיין לא סברתי כי ניתן בעת הזו לעשות שימוש בחלופת מעצר. עיינתי בחומר החקירה ואני בדעה כי קיים חשד סביר שהחשוד עבר את העבירות המיוחסות לו. בעניין זה אפנה לעדות השכנה המכירה באופן אישי את החשוד וכל לראיות נוספות התומכות בעדותה".
פורסם לראשונה: 15:07, 29.03.20