כתב אישום הוגש בסוף השבוע בבית משפט השלום בקריות נגד תושב האזור, בן 31, בחשד לתקיפת בת זוגו בבית עסק במפרץ חיפה. על פי הנטען, בת הזוג הגיעה להתקין אביזרים ברכבה, בעסק של ידיד שלה. הנאשם הגיע אחריה למקום וטען שהיא בוגדת בו. בין המתלוננת לנאשם פרץ ויכוח, במהלכו תקף אותה וגרם לה לחבלות של ממש בפניה.
1 צפייה בגלריה
בגידה
בגידה
בידי החוקרים צילומי האבטחה במקום ועדותו של בעל העסק
(צילום אילוסטרציה: ShutterStock)
בני הזוג נפרדו בימים האחרונים, ובן הזוג עבר להתגורר במקום עבודתו. בשבת שעברה, בשעות הערב, הגיעה בת הזוג לבית עסק במפרץ, השייך לידיד שלה, לצורך התקנה של אביזרים ברכבה. הנאשם הגיע למקום אחריה, ודרש ממנה לצאת החוצה על מנת לשוחח עמו שלא בנוכחות הידיד.
תחילה סירבה האשה, אך לאור התלהמותו, הסכימה להתלוות אליו החוצה. כשהגיעו לדלת הכניסה, תקף אותה הנאשם, נגח בראשה והיכה אותה בפניה. מעוצמת המכות היא הוטחה על הרצפה.
קראו גם >>
משהצליחה לקום, ניסתה להתקשר למשטרה, אך הוא החל לרדוף אחריה על מנת לקחת את הטלפון מידה ולמנוע ממנה להתקשר, תוך שהוא אוחז ומושך אותה בבגדיה. בהמשך, נטען, כי הוא עזב את המקום.
הוא הואשם בתקיפה הגורמת חבלה של ממש לבן הזוג, והמשטרה ביקשה את מעצרו עד לתום ההליכים נגדו. לטענת המשטרה, קיים תיעוד ממצלמות האבטחה של העסק בו רואים את הנאשם מכה את בת הזוג. כמו כן ישנה עדותו של בעל העסק.