ד"ר אניס כלדאוי, בן 35, תושב חיפה, מומחה במיילדות וגניקולוגיה, מנתח בכיר במחלקת נשים ויולדות במרכז הרפואי כרמל, מונה למנהל המרכז לרפואה יועצת לב הקריה של כללית בקרית אתא.
1 צפייה בגלריה
ד"ר אניס כלדאוי
ד"ר אניס כלדאוי
ד"ר אניס כלדאוי
(צילום: דוברות כללית)
ד"ר כלדאוי סיים את לימודי הרפואה בפקולטה לרפואה בטכניון בהצטיינות ואת ההתמחות במיילדות וגניקולוגיה, כירורגיה גניקולוגית זעיר פולשנית, כירורגיה לפרוסקופית מתקדמת, היסטרוסקופיות וטיפול במחלת האנדומטריוזיס, ביצע במחלקת נשים ויולדות במרכז הרפואי כרמל.
"עבורי, להיות רופא זו שליחות, אבל גם זכות. בעיני, רפואת נשים היא רפואה מיוחדת וכוללנית מכיוון שרואה את האישה כשילוב של גוף ונפש ומשלבת בין כל מקצועות הרפואה. הדבר שמניע אותי, בעשייה היום יומית, זו היכולת להשפיע, לקדם תהליכים ולהוביל לשינוי חיובי בחיי המטופלות אותן אני פוגש", משתף ד"ר כלדאוי.
ד"ר כלדאוי החליף את ד"ר דוד ישי שפרש לגמלאות ובתפקידו החדש, ינהל מומחים מובילים שחולקים את זמנם בין בתי החולים השונים למרכז. שילוב זה יוצר רצף טיפולי ומבטיח רמה רפואית גבוהה. במרכז לרפואה יועצת לב הקריה ניתן לקבל שירות רפואי במגוון תחומים כגון: נשים, עור, כירורגיה בריאטרית, אורתופדיה, נפרולוגיה, עיניים, אף אוזן גרון, גריאטריה, תזונה ודיאטה, אתר למתן עירויי ברזל ובית מרקחת גדול הפועל מידי יום לטובת המטופלים.
בנוסף לתפקידיו וכחלק מהכשרתו המקצועית, הוא משלים לימודי תואר שני במנהל עסקים (MBA) בפקולטה לניהול ולכלכלה של האוניברסיטה הפתוחה.
"אני נרגש שנבחרתי לנהל את המרכז. מטופלי הכללית בידיים טובות ואצלנו יקבלו את השירות הרפואי והמקצועי הטוב ביותר. אני ממליץ לשמור על אורח חיים בריא הכולל תזונה בריאה, מאוזנת ופעילות גופנית סדירה. לקהל הנשים, אני ממליץ על בדיקה גניקולוגית שגרתית לפחות פעם בשנה מכיוון, שבעיני הרפואה הטובה ביותר היא הרפואה המונעת", אומר ד"ר כלדאוי.
"אני מברך את ד"ר כלדאוי לרגל כניסתו לתפקיד בימים אלה ובטוח שיצעיד את המרכז למצוינות. המטופלים שלנו מקבלים את השירות הרפואי הטוב ביותר תוך שאיפה למצוינות ואיכות רפואית. אנחנו ממשיכים להרחיב שירותים בהתאם לצרכים המשתנים של ציבור המטופלים שלנו, ולתת רפואה איכותית", סיכם ד"ר ערן שגב, אחראי רפואה יועצת במחוז.