הופניתם לבדיקת דם ולא ביצעתם כי אין לכם פנאי לכך? אם אתם בכללית, נגמרו התירוצים. תוכלו להיבדק, ללא הפסד שעות עבודה וזמן יקר. זאת לאחר שכללית הרחיבה את שירות בדיקות הדם: מרפאת עמק השלום ביוקנעם, ברמת אלון ובביקור רופא בשד' המגינים, בנווה גנים בקרית מוצקין, קרית ים ולב הקריה בקרית אתא, בקניון נהריה, במעלות, אבו סנאן, עכו מקצועית ובקניון כרמיאל.
היתרון בשירות החדש בכך שמתקבלים החל משעה מוקדמת, ללא צורך בתיאום תור מראש, הצוות עוסק אך ורק בלקיחת דם, כך שהוא מיומן מאד ואין עכובים בהמתנה. הוראת בדיקת הדם מועברת ממחשב הרופא למוקד, ללא צורך בהפניה כתובה. השירות ניתן ללא תשלום וחוסך מהנבדקים זמן יקר.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: freepik
אילוסטרציה. צילום: freepik
אילוסטרציה. צילום: freepik
מרבית תוצאות הבדיקות מתקבלות בו ביום המעבדה המרכזית המתקדמת של כללית והן מופיעות גם במחשב או הטלפון החכם של הנבדק, כולל הסבר מפורט.
בנוסף, מוצע למבוטחי כללית מושלם שירות ייחודי של מעבדה עד הבית, שבו מבוצעת הבדיקה בבית הנבדק או במקום עבודתו, בהשתתפות עצמית נמוכה ביותר.
"חשוב לנו לתת שירות זמין ונגיש של בדיקות דם, שהן כלי חשוב במעקב רפואי מונע, אבחון מחלות ובדיקת יעילות הטיפול" מסבירה ברוריה ריקון, מנהלת הסיעוד של כללית במחוז חיפה וג"מ.
מסלולי שירות יחודיים אלה הינם בנוף על בדיקות הדם שמתבצעות בימים א - ה בכל מרפאות כללית, המצויות בכל קריה ושכונה.