ילדי הקריות והסביבה שמבוטחים בכללית במחוז חיפה וגליל מערבי ייהנו מעתה משירות בתחום הנוירוכירורגיה במרפאה ייחודית שנפתחה במרכז בריאות הילד של כללית בזבולון על ידי צוות המערך לנוירוכירורגיה בניהולו של ד"ר אמיר קרשנוביץ' רבינוביץ' מבית חולים שניידר, מקבוצת כללית, בית החולים היחיד לילדים בארץ.
1 צפייה בגלריה
בריאות הילד זבולון
בריאות הילד זבולון
בריאות הילד זבולון
(צילום: ערן לביא)
"במרכז בריאות הילד בזבולון מתקיים שיתוף פעולה ייחודי הנותן מענה רפואי תוך רתימת מיטב המומחים של בית חולים שניידר לטובת מתן שירות רפואי איכותי לילדי הקריות והסביבה. המרפאה החדשה מרחיבה את מגוון האפשרויות הטיפוליות העומדות לרשות מטופלינו למצבים נוירוכירורגיים מורכבים. במרפאה יאובחנו ויטופלו מקרים כגון גידולי מוח או בעיות בכלי הדם המוחיים, בעיות בעמוד השדרה, כגון לחץ עצבי של דיסק בין חולייתי, גידולים או שברים ועוד. המרפאה מיועדת לילדים בלבד ונדרשת הפניית רופא" מסביר ד"ר חנן בבילסקי, מנהל מרכז הילד זבולון.
"מרפאת נוירוכירורגיה ילדים של מומחי בית החולים שניידר מצטרפת למגוון רחב מאוד של רופאים יועצים במרכז בריאות הילד בקריון בתחומים אורתופדיה, אנדוקרינולוגיה, אלרגיה, קרדיולוגיה, ריאות, גסטרואנטרולוגיה, נוירולוגיה ועוד. השילוב של רפואה ראשונית ויועצת מאפשר טיפול כוללני תחת קורת גג אחת תוך שמירה על הרצף הטיפולי עם רופא הילדים.
השקענו מחשבה רבה בהתאמת השירות לצרכים של הילדים בקריות תוך שילוב ייחודי של מיטב המומחים של הכללית" , שיתפה ד"ר סילבי שילר, מנהלת מינהלת קריות במחוז חיפה וגליל מערבי בכללית.
"כשרופאים מבית החולים עובדים גם בקהילה, נוצר רצף טיפולי שבו הרופא שטיפל בך במרפאה בקהילה ימשיך לטפל בך בבית החולים במידת הצורך. בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי עובדים בשיתוף פעולה מלא עם בית חולים שניידר והמומחים משניידר עובדים במרפאות בקהילה, מה שמאפשר למטופלינו ליהנות מרפואה איכותית ומקצועית" סיכם רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית.
תיאום התור באמצעות טלפון 2700*