לאחר חודשיים של השבתה בשל הקורונה, שבים לפעילות משתתפי קבוצות הצעידה של כללית, מרביתן בקריות.
1 צפייה בגלריה
קבוצות הליכה בקריות
קבוצות הליכה בקריות
קבוצת הליכה בקרית ים עם המאמן רוסלאן
(צילום: דוברות כללית)
הקבוצות מתחדשות ופועלות בהתאם לתו הסגול, בקבוצות קטנות, בריחוק ובאוויר הפתוח. לצועדים הוותיקים הצטרפו גם צועדים חדשים, שלאחר הניוון וההסתגרות בבית חשו צורך להתחיל לעשות פעילות גופנית בטוחה ובריאה, באויר הפתוח ובחברה.
קבוצות הצעידה של כללית הן חלק מתרומתה לבריאות הקהילה, נערכות ללא תשלום וכוללת ההדרכה על ידי מאמני כושר, שמפעילים את המשתתפים בשעת פעילות הכוללת תרגילי חימום וחיזוק, הליכה ובסופה הרפיה.
הליכה מודרכת מתאימה לכל גיל וכמעט לכל מצב רפואי, נגישה  ואף זמינה כלכלית. היא עדיפה על פני פעילות מאומצת, לעתים מאומצת מדי, במכוני כושר, וללא העלויות הגבוהות הנלוות. יש להן גם ערך מוסף בשל המפגש החברתי, ולכך משמעות נוספת לאחר תקופה ממושכת של הבידוד שנגזר עלינו.
בשלב זה התחדשו הקבוצות ברחבי הקריות: קרית מוצקין, קרית ביאליק, קרית שמואל, קרית חיים ועכו. קבוצות שנערכות בתוך הקניונים בגרנד קניון בחיפה ובקריון טרם שבו לפעול בשל המגבלות, וייפתחו כאשר הדבר יתאפשר לפי הנחיות משרד הבריאות. כללית מזמינה את כלל התושבים באזור להצטרף לקבוצות ולצעוד ללא תשלום ובהדרכת מאמני כושר מוסמכים בקבוצות ההליכה של כללית.
פרטים בטלפון *2700.