מול אודיטוריום חגיגי ומקושט, כשעקב מגבלות הקורונה הם מלויים במעט בני משפחה ובצוותי המחלקות כששאר עובדי כרמל עוקבים ורואים את הטקס בשידור חי באמצעות מצלמות וידאו במעגל סגור, הגיעו מצטייני בית החולים כרמל לאירוע השנתי שנערך לכבודם בנוכחות ההנהלה ועובדי כרמל באודיטוריום בית החולים.

4 צפייה בגלריה
מצטייני כרמל לשנת 2019
מצטייני כרמל לשנת 2019
מצטייני כרמל לשנת 2019
(צילום: אלי דדון)

4 צפייה בגלריה
מצטייני כרמל לשנת 2019
מצטייני כרמל לשנת 2019
מצטייני כרמל לשנת 2019
(צילום: אלי דדון)
האחות סופיה ג'מפלסון, מנהלת הסיעוד במחלקת ילודים, היא הזוכה כמצטיינת מנכ"ל הכללית ובפרס מנהל בית החולים. ד"ר ניר חייא, סגן מנהל מערך נשים ויולדות, לימור דיסני עוס"ית פרסונל והמחלקה הקרדיולוגית ורמי הרוש, מנהל פרוייקטים במשרד מהנדס בית החולים, הם הזוכים בפרס מנהל המרכז הרפואי. בפרסי הוקרה מיוחדים מטעם בית החולים זכו: שרה קידן, מזכירת סגני מנהל בית החולים, לטיף סבאג, טכנולוג רפואי במחלקה לניתוחי לב וחזה, נטליה קוגן אחות מוסמכת במחלקה האורולוגית וצוות המעבדה הסרולוגית בניהולה של ד"ר פנינית שקד משען.
מנהלת הסיעוד של כרמל, הגב' אהובה טל, ברכה את המצטיינים ואמרה: "גם השנה אנחנו מציינים את המצטיינים שבנינו, כשהשנה נגיף הקורונה נותן לטקס נופך ייחודי משל עצמו. רשימת המצטיינים שלנו מעוררת גאווה רשימה המעידה שיש כאן צוות שעושה עבודה נהדרת ומצוינת. יש ברשימה עובדים מסקטור הרפואה, הסיעוד, העבודה הסוציאלית, הנדסה והאחזקה, טכנולוג רפואי, וצוות מעבדה. מצוינות היא שלב גבוה בסולם המאמץ האנושי אתם העובדים המצטיינים הנכס שלנו, של כולנו, אתם באים מתוכנו ואנחנו גאים שאלה אנשינו".

4 צפייה בגלריה
מצטייני כרמל לשנת 2019
מצטייני כרמל לשנת 2019
מצטייני כרמל לשנת 2019
(צילום: אלי דדון)
ראשונת העולים לבמת הכבוד היא זוכת פרס מנכ"ל ופרס מנהל בית החולים, האחות סופיה ג'מפלסון. סופיה החלה את עבודתה בכרמל בשנת 2000. ב 2004 שמשה כסגנית מנהלת הסיעוד במחלקת יילודים, ומ - 2015 היא מנהלת הסיעוד המחלקתית. סופיה משקיעה מעל ומעבר בעבודתה, דואגת לפיתוח המחלקה בהווה ובעתיד, שומרת על איחוד הצוות ועל רווחתו. במרץ ובמוטיבציה שלה היא מצליחה להדביק את חבריה וצוותה לעבודה וליצור אוירה נעימה. סופיה מעניקה למטופלות וליילודים שירות יוצא דופן - אדיב, חם, מכיל ואכפתי. סופיה בעלת יכולת לראות מעבר לאתגרים ולקשיים ולמצוא פתרונות פורצי דרך, יצירתית ומובילה פרויקטים לטובת האחיות,המטופלות ובני משפחתן.
לאחר האחות סופיה עלתה לבמה והתכבדה בתעודת ההצטיינות, עוס"ית פרסונל והמחלקה הקרדיולוגית, לימור דיסני. לימור מגויסת לכל פרויקט ומשימה, מעבר לדרישות התפקיד ולשעות העבודה המקובלות, לוקחת על עצמה ויוזמת חניכה של עובדות חדשות, מעבר לעובדות המודרכות שלה. כעו"ס מחלקתית, לימור מבצעת תורנויות, תמיד נענית כשמבקשים את התערבותה ומתייצבת בכל קריאה, כעו"ס פרסונל, לימור מתייחסת לעובדים ברגישות ובדיסקרטיות מלאות, מעניקה ליווי צמוד ובטחון שתמיד ניתן לפנות אליה. לימור מגלה אינטליגנציה רגשית גבוהה, דבר הגורם לאנשים לחזור שוב אליה ולהתייעץ איתה.
את המצטיינים ברכו גם יו"ר ועד הרופאים וועד העובדים, ד"ר אריה ביטרמן, שאמר: "אני גאה לברך אתכם במיוחד בתקופת הקורונה הקשה. אתם המצטיינים שבחבורה ואתם התשתית שלנו לחברת מופת ובי"ח איכותי ומצטיין".
האחות אירנה ברייב, יו"ר וועד העובדים ברכה ואמרה: "מצוינות אינה מקרית היא דרך חיים אתם תרמתם מעל ומעבר, עשיתם מעבר למצופה אתם פועלים מתוך אהבת אדם ואתם תמשיכו להוביל את הדור החדש של המצטיינים כרמל".
פרס מנהל בית החולים הבא הוענק לד"ר ניר חייא, סגן מנהל מערך נשים ויולדות. ד"ר חייא החל את דרכו בכרמל כמתמחה בשנת 2005. בשנת 2012 שימש כרופא מומחה במחלקה, וב2019 התמנה לסגן מנהל מחלקת נשים. ד"ר חייא שם את טובת המטופלות לנגד עיניו ועושה בשבילן את כל מה שאפשר. הוא רופא מסור המשמש דוגמא אישית לכל הרופאים במחלקה, ד"ר חייא עושה את עבודתו מתוך אהבה למקצוע ולאנשים באופן כללי. דואג למסלול הכשרה מיטבי למתמחים, מקדיש חלק גדול מזמנו לטובת חינוך והכשרת המתמחים.
הפרס הבא הוענק לרמי הרוש, מנהל פרויקטים במשרד מהנדס בית החולים. רמי עובד בכרמל משנת 2012. ואלו חלק מההמלצות עליו: רמי הוא נעים הליכות, מפגין איכפתיות ומעורבות גבוהות בעבודתו. רמי מקצוען, גורם בר סמכא וכתובת לפתרון בעיות הנדסיות, הן למחלקת הנדסה ואחזקה והן למחלקות השונות של בית החולים. הפרויקטים הרבים והמוצלחים אותם ניהל ותכנן רמי במהלך השנים באים לידי ביטוי בכל פינה וחדר בבית החולים בהם הוא - טיפל, שיפץ, סידר, ייעץ, ועזר.
לפרס הוקרה מיוחד מטעם בית החולים זכה לטיף סבאג, טכנולוג רפואי במחלקת ניתוחי חזה ולב. לטיף עובד בכרמל משנת 1983, בתפקיד אחראי על צוות לב-ריאה ומפעיל את ציוד האקמו הייחודי. לטיף מגלה מקצועיות ומסירות בטיפול במנותחי הלב ובמטופלי האקמו ביחידה לטיפול נמרץ. הוא זמין בכל עת, ובעל ובעל רצון לעזור לכל מטופל.
בפרס הוקרה נוסף התכבדה נטליה קוגן, אחות מוסמכת במחלקה האורולוגית. נטליה עובדת בכרמל משנת 1998 היא אחראית על תחום הדרכת חולים במחלקה חונכת ומלמדת צוות צעיר, מארגנת מפגשי גיבוש ופנאי ותורמת להווי המחלקתי. ליבה הרחב, בשילוב עם כישוריה המקצועיים, מביאים את הטיפול שלה במטופליה לרמה הגבוהה ביותר.
גם שרה קידן, מזכירת סגני מנהל בית החולים, זכתה בפרס הוקרה. שרה מהעובדות הוותיקות והמסורות בבית החולים ועובדת בכרמל משנת 1981. שרה מעניקה בכרמל שירות לאורך שנים וללא סייג, בתפקידים כראש לשכת הנהלה וצוות מנהלי של הנהלת המוסד. שרה בעלת ראש גדול, נטילת אחריות גם במטלות החורגות מהגדרת התפקיד. שרה בולטת בהבנת מצבים וראיית הנולד, מחויבות, דרך ארץ ורצון לעזור לכולם.
4 צפייה בגלריה
מצטייני כרמל לשנת 2019
מצטייני כרמל לשנת 2019
מצטייני כרמל לשנת 2019
(צילום: אלי דדון)
אחרונים חביבים שזכו בפרס הוקרה מיוחד הם צוות עובדי המעבדה הסרולוגית בניהולה המוצלח של ד"ר פנינית שקד משען . צוות המעבדה עמל במשך כל השנה על ביצוע בדיקות לאבחון נגיפים בדם, והשנה, התחדשה פעילותו בבדיקה שלא הייתה קיימת קודם – בדיקת נגיף הקורונה. ד"ר פנינית וכל צוות המעבדה התגייסו כאחד להקמת מעבדה לאבחון נגיפי קורונה, יש מאין. הפרס ניתן גם כהוקרה גם על פעילותם הענפה בשנת 2019 בתחום הסרולוגיה. על כל אלו, החליטה ועדת הפרס להעניק לצוות המעבדה הסרולוגית את פרס הוקרה לשנת 2019. המעבדה הסרולוגית היא חלק מכלל מעבדות כרמל בניהולה של ד"ר דינה פרין שכטר .
את הטקס באווירת הקורונה המיוחדת הנחו והפיקו בכישרון רב, חן גבעול אדלר ממונת פיתוח משאבי אנוש בכרמל ולאה שוורצמן מלכה רכזת פיתוח משאבי אנוש. בעזרתם האדיבה של חוה גולדנברג, נילי טורם, האחות מרינה ניחניביץ ממונת קורונה, צוות צילום רפואי, צוות המחשוב צוות המשק וכמובן צוות המטבח אשר על האירוח והכיבוד המשובח.
מנהל כרמל, ד"ר אבי גולדברג, הודה לכל המצטיינים סיכם את הטקס ואמר: "כולנו בימים של דאגה וקושי בעקבות הקורונה וחשיבותם של המצטיינים גדולה מתמיד. אחת מפגיעותיה של הקורונה היא בחוש הטעם ואתם המצטיינים שלנו מוסיפים לנו טעם וצבע עם אופטימיות ואנרגיות חיוביות. בחיים החתירה המתמדת למצוינות היא מערכי היסוד העומדים בבסיס חזון בית החולים שלנו, והיא חלק בלתי נפרד מן העשייה היום-יומית של כולנו. הצטיינות היא דרך חיים המחייבת אותנו להמשיך, להתמיד ולהשקיע. אני שמח לברך את המצטיינים".