תושבי שכונת סביניה הבחינו שלשום (שישי) בניידת שיטור עירוני שנכנסה אל רחוב הדקלים, הביטו מן החלונות על המתרחש וחשבו כי מדובר באירוע מיוחד אליו הוזעקו הכוחות. אלא שהפעם הם הופתעו: ניידת הגיעה לביתו של ירין יעקב וצוות השיטור בירך אותו ביום הולדתו ה-7.
2 צפייה בגלריה
השיטור העירוני בביאליק הפתיע את ירין
השיטור העירוני בביאליק הפתיע את ירין
"חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת". ירין יעקב
(צילום: שי יעקב)
האם, ענבל בן שושן, מנהלת קבוצת הפייסבוק 'תושבי קרית ביאליק', סיפרה: "פניתי אל מאור וסיפרתי לו שיש לירין יום הולדת והוא עצוב כי לא יכול לחגוג עם חברים בגלל הסגר. מאור מיד אמר לי שהם רוצים להפתיע אותו, ושמחתי עבור ירין כי החלום שלו זה להיות שוטר".
הפקחים לא אכזבו, ואתמול (שבת) הגיע מנהל השיטור, מאור מילכמן, השוטר עיסאם בדר והפקחית נתנאלה ששון, ללא הודעה מוקדמת ועצרו תחת הבית של ירין, מניידת השיטור הם קראו לו 'ירין, אנחנו מחכים לך'.

ירין הנרגש ששמע את שמו מיהר לרדת אל הרחוב, שם גילה את ההפתעה שהוכנה במיוחד עבורו. השוטרים עמדו ליד ניידת השיטור עם מתנה סמלית של מחזיק מפתחות עם הקדשה וברכה שכתבו במיוחד עבורו: "שמענו שאתה אוהב את המשטרה ומאוד התרגשנו לשמוע את זה, שיהיה לך יום הולדת שמח עם המון בלונים ומתנות, ושתמשיך להיות ילד טוב כמו שאתה. שכל החיים תשמח תצחק ותחייך ושתוכל כמו כולנו לחזור לשגרה ולחברים. אוהבים אותך יחידת השיטור העירונית קריית ביאליק".
2 צפייה בגלריה
השיטור העירוני בביאליק הפתיע את ירין
השיטור העירוני בביאליק הפתיע את ירין
"עכשיו, הכי חשוב אתה משלנו". מילכמן וירין
(צילום: שי יעקב)
בתום הברכה, מילכמן העניק לירין כובע של השיטור העירוני במתנה, הרים את זר יום ההולדת שהיה על ראשו, חבש לו את הכובע ומעליו את הזר ואמר לירין המאושר: "עכשיו הכי חשוב אתה משלנו". האם הנרגשת צילמה את הבן יחד עם צוות השיטור.
בן שושן: "ירין היה כל כך מאושר ונרגש, יישר כוח לצוות השיטור העירוני על חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת לילד שלי".
פורסם לראשונה: 17:11, 17.01.21