כשכל החברות הטובות של הכלה לעתיד, מתכנסות יחד בדירה ענקית עם נוף מושלם– אין ספק שזה יהיה הרבה יותר מסיבה, זה יהיה נופש מרגש שייזכר לתמיד. הסביבה הפסטורלית והטבע שרק מחכה שיבקרו בו וייהנו ממנו, יעזרו לייצר את האווירה הייחודית, המתבקשת לקראת האירוע המשמח ההולך ומתקרב שהוא כמובן החתונה.
דירות נופש בבית שאן כמקום לינה מושלם לחברות של הכלה חתונה היא אירוע של פעם בחיים וככזה– כיף לחגוג את סיומה של תקופת הרווקות "בגדול", עם החברות הטובות ביותר, אלו שמלוות את הכלה לעתיד בכל צעד וצעד בחייה. המסורת האמריקאית של מסיבת רווקות שמתרחשת כמה ימים לפני האירוע הגדול, הפכה כבר לחלק בלתי נפרד מחגיגות סביב החתונה גם בישראל הקטנה. עם זאת, יש מי שתעדיף דווקא שלא לציין את המאורע במועדון או בפאב, אלא ברוגע ובנחת בתוך דירות נופש בבית שאן במיקום מקסים, רחוק מהעיר הסואנת, כמו פנטהאוז רפאל שמציע דירה גדולה במיוחד שניתן לכנס בה את כולן יחדיו, לנופש כיפי וחוויתי.
פנטהאוז רפאל יכול להכיל עד אחת עשרה בנות למסיבת רווקות שמחה וכיפית ויש בו, למעשה, את כל מה שצריך בשביל להרגיש מה זה נופש אמיתי: מקומות לינה נוחים ומפנקים לכולן, סלון גדול עם טלויזיה ענקית, מטבח עם כל האביזרים הדרושים להכנת ארוחות שחיתות וכמובן חצר שאפשר להרגיש דרכה את החיבור המדהים אל הטבע– וליהנות מהנוף המושלם של הבקעה והעמק שנפגשים בדיוק באיזור הזה.
2 צפייה בגלריה
פנטהאוז רפאל
פנטהאוז רפאל
פנטהאוז רפאל
(צילום: יניב רפאל)
מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים דירת נופש לאירוח מפנק? כדאי לזכור שכל כלה המתרגשת לקראת יום חתונתה, תרצה לנוח וליהנות ממסיבת הרווקות שלה וזו בדיוק המטרה של קיום הנופש בפנטהאוז רפאל: להעניק לכלה לעתיד את השלווה הדרושה לה, כדי שהיא תרגיש במיטבה האירוע הגדול של חייה. לשם כך, כדאי להכין מראש פינוקים רבים ואפילו לתכנן את הסעודות שיתבשלו במטבח. ניתן להביא מצרכים שונים, ממתקים ושתייה– ולזכור שהמטבח הגדול מכיל שלל מכשירים שיעזרו לחוגגות להכין סעודה נהדרת ולפנק את החברה הטובה שלהן, שהיא הכלה.
כדאי להכיר את איזור בית שאן ולתכנן פעילויות מהנות לכל החוגגות איזור בית שאן העתיק מכיל שפע של אופציות מהנות לחבורת הבנות העליזה, כך שגם מחוץ לדירת הנופש יש הרבה מאוד מה לעשות ודרכים ליהנות. בכל עונה בשנה, ניתן להגיע למתחם של גן השלושה, שמזה שנים רבות ידוע בברכות החמימות והטבעיות שבו, שמרפאות את העור ומרגיעות את כל מי שטובל בהן. מסלולי טיולים קרובים אופציונליים אף הם, לכן כדאי לבחור מראש מסלול מעניין ולתכנן פעילויות כיפיות בטבע.
2 צפייה בגלריה
פנטהאוז רפאל
פנטהאוז רפאל
פנטהאוז רפאל
(צילום: יניב רפאל)
מסיבת רווקות היא הרבה מעבר לחגיגה רגילה: זוהי הזדמנות פז להעצים את הכלה, לתת לה הרגשה שהיא נסיכה אמיתית ושיש לה סביבה אנושית-נשית תומכת ומחזקת. נופש של חגיגת רווקות בדירת נופש בבית שאן היפהפיה, יאפשר את הבריחה מהשגרה ואת השקט האמיתי, שכל כלה לעתיד תשמח בו ותיהנה ממנו.