משרד עו"ד בן דוד-אלוס הינו בבעלות עורכות הדין יעל בן דוד ונעמה אלוס, אשר שותפות במשרד המתמחה בדיני משפחה, מקרקעין, חדלות פירעון, הסדרי חובות והוצאה לפועל.
3 צפייה בגלריה
עורכות הדין יעל בן דוד ונעמה אלוס
עורכות הדין יעל בן דוד ונעמה אלוס
עורכות הדין יעל בן דוד ונעמה אלוס
( צילום: שרון צור)
בין היתר עורכות צוואות, והוכשרו בלשכת עו"ד לבצע ייפוי כח מתמשך. עורכות הדין בעלות תעודת הסמכה לגישור ועריכת הסכמי ממון.
הבחירה שלהן דווקא בתחום הזה היא משום העובדה שכל התחומים הללו שלובים האחד בשני. "כאשר מתחתנים או חיים כידועים בציבור לעיתים יש צורך בהסכם ממון" הן מסבירות. "כאשר רוכשים דירה יש צורך בחוזי רכישה. לעיתים מתגרשים ויש צורך בפירוק שיתוף ולעיתים נקלעים לחובות. אנחנו מלוות את הלקוחות בכל השלבים בהם יש צורך".
לעורכות הדין במשרד ותק של שנים רבות של ניסיון בטיפול בתחום מומחיותן, המשרד מקפיד על ליווי מקצועי ואישי לכל לקוח. עורכות הדין בעלות תעודת הסמכה לגישור ועריכת הסכמי ממון.
3 צפייה בגלריה
משרד עו"ד בן דוד-אלוס הינו בבעלות עורכות הדין יעל בן דוד ונעמה אלוס
משרד עו"ד בן דוד-אלוס הינו בבעלות עורכות הדין יעל בן דוד ונעמה אלוס
משרד עו"ד בן דוד-אלוס הינו בבעלות עורכות הדין יעל בן דוד ונעמה אלוס
(צילום: שרון צור)
עו"ד נעמה אלוס מתמחה בתחום חדלות הפרעון וליוותה לקוחות רבים להפטר מלא מהחובות וכן הינה בעלת תעודת מגשרת, הסמכה בעריכת יפוי כח מתמשך וצוואות.
עו"ד יעל בן דוד הינה עו"ד ומגשרת מוסמכת באישור הנהלת בתי המשפט, מתמחה בכל תחומי המשרד וסיימה בהצטיינות יתרה את התואר במשפטים. יעל שמה לה למטרה להוציא את הצדק אל האור ועל כן עברה מתחום החינוך לתחום המשפט בו מצאה כי בעזרת הידע והכישורים היא מצליחה במלחמה למען הצדק.
3 צפייה בגלריה
משרד עו"ד בן דוד-אלוס הינו בבעלות עורכות הדין יעל בן דוד ונעמה אלוס
משרד עו"ד בן דוד-אלוס הינו בבעלות עורכות הדין יעל בן דוד ונעמה אלוס
משרד עו"ד בן דוד-אלוס הינו בבעלות עורכות הדין יעל בן דוד ונעמה אלוס
( צילום: שרון צור)
עורכות הדין מסכמות את עבודתן בשנה זו:
דיני מקרקעין:
"בתקופת משבר הקורונה לא פסקה הפעילות בענף המקרקעין, משרדנו מעניק ללקוחותיו הפרטיים והעסקיים שירות מקיף ומקצועי בענף הנדל"ן ובתחומי המקרקעין, ייצוג פרטים וחברות ברכישת נכסי מקרקעין ועסקאות על כל צורותיהן, מכירה, העברה ללא תמורה וכו'".
"על מנת ליצור בטוחות לרוכש ואבטחת זכויותיו הקנייניות בנכס אנו במשרדנו מפנים לבדיקות הנכס אשר נערכות ע"י מיטב המומחים כדי שאדם הרוכש נכס יהיה בטוח שכספו הולך למקום הנכון. עריכת חוזי מכר הינה מקצועית, תוך הקפדה על סעיף הקורונה כדי למנוע תביעות עתידיות."
דיני משפחה:
"ימי הקורונה הפעילו לחץ רב על המשפחה הגרעינית, בעיקר בימי הקורונה , הנושאים במחלוקת הם מזונות אישה, ילדים, משמורת והסדרי ראייה או מזונות ילדים וכמובן סוגיות הרכוש ונכסי הקריירה המהוות סלע מחלוקת בסכסוכי גירושין. אנו במשרדנו מקפידים להביא את כל הסוגיות בפני הלקוח על מנת שיבחר את הדרך, כשאנו כמובן נמצאים שם לייעץ מהי הדרך המתאימה ומדריכים גם בהליך של הסכם גירושין על צרכי הלקוח."
צוואות:
"תקופת הקורונה גרמה לכולנו לעשות "פסק זמן" בלתי צפוי שבו התכנסנו לתוך עצמנו ובקרב משפחתנו, רבים ניצלו זאת בחכמה כדי להסדיר צוואה והבינו את החשיבות שבעריכת צוואה שהיא הדרך היחידה להבטחת מימוש רצונו של אדם אחרי פטירתו. אנו עורכים צוואה מדוייקת עם כל פרטי המוריש והיורש/ים כדי שבשעת אמת לא נגיע לבית המשפט בהתנגדות לצוואה וכך נחסך כסף רב ליורשים."
ייפוי כוח מתמשך בימי קורונה:
"דווקא עכשיו, כשהאוכלוסייה הבוגרת חשופה לסכנת הידבקות, חשוב לעשות את הצעד ולמנות אדם שיטפל בענייניכם במקרה שחלילה תיקלעו למצב המצריך אפוטרופוס- התיקון לחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות מ-2016, במסגרתו הוכנסה האפשרות לערוך ייפוי כוח מתמשך, נולד כדי למנוע את הצורך במינוי אפוטרופוס במקרה שאדם הגיע למצב בו אינו מסוגל לדאוג לענייניו. הנחיות חדשות מאפשרות לעשות זאת מרחוק, ללא צורך בפגישה פנים אל פנים, למרות שאנו מקפידים במקרי הצורך להגיע עד בית הלקוח."
טיפול בחייבים:
"שנת 2020 בהחלט הייתה השנה הקשה ביותר בתולדות מדינת ישראל ואיתה, סערה של המון אזרחים ישראלים שנקלעו לחובות גדולים. חובות...שאין ביכולתם לשלם.
משרדנו הוביל חייבים רבים מהגבלים כלכליים ומשפטיים לשיקום כלכלי ובדרך להפטר מלא מחובות והתחלה חדש, כל זאת תוך ליווי אישי ומקצועי.
אנו נתקלים בתופעה ההולכת וגדלה של אזרחים נורמטיבים לחלוטין, שבמשך שנים רבות עבדו למחייתם בכבוד ובבוקר אחד, מוצאים עצמם מספר צעדים ספורים מלהפוך ל-'מחוסרי כל'.
חשוב להדגיש שבפני החייב יש כמה אפשרויות לסגור את החוב והכל תלוי נסיבותיו האישיות של החייב, לכן חשוב ללכת לעו"ד מקצועי אשר ידע להפנות את החייב לנתיב הנכון בהתאם למצבו וליכולותיו ולהביא אותו למצב של הפטר מלא מכל חובותיו".
המוטו של עורכות הדין יעל ונעמה, הוא להיות לוחמות צדק. הן משקיעות את כל מרצן לתיקון עוולות, וליתן מזור למי שנקלע לסיטואציה בה הוא מחפש עשיית צדק ואין לו כתובת. בקיצור, גלימת עורכות הדין, היא לצורך העניין, גלימת גיבורות על בתחומן.
כל פניה נענית באופן אישי אל מול עורכות הדין של המשרד.
למשרד שני סניפים בארץ:
ברחוב יגאל אלון 94 מגדל אלון 2, תל אביב.
בדרך העצמאות 57, חיפה.
טלפון משרד: 0733246767
פקס: 04-8620566
טלפון סלולרי: 054-5653999
טלפון סלולרי: 050-2241641
מייל: yaelblaw18@gmail.com
Naamalaw1@gmail.com