אנשי הצפון אוהבים את קריית ביאליק מכמה סיבות. ראשית, מדובר בעיר שקטה למדיי באזור הקריות. האנשים בה שלווים וחמימים, ומדי פעם מתקיימות בה פעילויות ענפות לטובתם של התושבים. מעבר לכך, הדיור בעיר זול יותר והעיר קרובה לחיפה, אחת הערים המרכזיות יותר בארץ. כמו כן, בקריית ביאליק ניתן למצוא בילויים שונים כמו בכל עיר מפותחת: קניון, מסעדות, פאבים ופארקים ציבוריים. יתרונות אלה מביאים את התושבים לידי החלטה שיש להשקיע בקריית ביאליק, ויש כאלה שאף מחפשים מגרשים למכירה.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

הפרויקט של קריית ביאליק

אחד הפרויקטים הבולטים יותר של קריית ביאליק הוא "ביאליק על הפארק". פרויקט זה אושר על ידי העירייה ועל המגרשים שלו צפויים להיבנות מעל 4,500 יחידות דיור איכותיות המיועדות לתושבים. לפיכך, מגרש למכירה בקריית ביאליק הוא מציאה אטרקטיבית שאסור לפספס. מכיוון שהמגרשים הולכים ואוזלים, כדאי לפנות כבר עכשיו למקצוענים שיאתרו לכם את העסקה המשתלמת ביותר.

מה צריך לבדוק כאשר מחפשים מגרשים בקריית ביאליק?

ראינו שקריית ביאליק היא עיר עם פוטנציאל טוב, ושכדאי להשתכן בה על מנת לקבל בתמורה חיים שלווים לצד מקומות תעסוקה ומקומות בילוי מצוינים. עם זאת, אין זה אומר שאתם צריכים להתנפל על המגרש הראשון שאתם רואים. כאשר מחפשים מגרש להשקעה, ולא רק בקריית ביאליק, כדאי להביא בחשבון כמה דברים:
• האם הקרקע מופשרת – חשוב לקנות רק קרקע מופשרת שנועדה לבנייה. אם תקנו קרקע בלתי מופשרת, אתם תסתכנו בכך שעלולים שלא לאשר אותה לצורך בנייה, ואז יתברר שהשקעתם כסף לחינם.
• האם הקרקע בבעלות פרטית – אמנם קרקע בבעלות ציבורית נשמעת לכם כעסקה אטרקטיבית, אך ברגע שהקרקע שייכת למדינה, היא רשאית לעשות בה כרצונה. כך שעלול להיווצר מצב שבו יפקיעו מכם את הקרקע, ולא תוכלו למנוע זאת. קרקע בבעלות פרטית, לעומת זאת, תהיה שייכת לכם ברגע שתרכשו אותה ותעברו את כל ההליכים הביורוקרטיים. כמובן, יש צורך לבדוק את בעל הקרקע ולוודא שמדובר באדם אמין.
• מהי תכנית הבנייה – אינכם יכולים לחתום על החוזה לרכישת הקרקע לפני שאתם בוחנים את תכנית הבנייה שלה. אם מדובר במבני מגורים, חשוב לבחון אילו סוגי מבנים ייבנו, איזה שדרוג יעברו, האם מדובר במבנים שעומדים בתקן לרעידת אדמה וכדומה.
• בקרו באזור – מעוניינים להשקיע בפרויקט "ביאליק על הפארק" אך לא ממש יודעים היכן הוא נמצא? בקרו במקום. רק כך תוכלו לבחון את האזור ואת המוסדות המצויים בקרבתו, ולקבל את ההחלטה להשקיע במגרש באזור בראש שקט.
• אילו שירותים מצויים בסביבה – כאשר מחפשים קרקע להשקעה באזור מסוים, מומלץ לבדוק מה נמצא בסביבה: קופות חולים, גני ילדים, בתי ספר, ספריות, פארקים וכדומה.

בודקים לכם את הפוטנציאל של הקרקע

מעבר לבדיקות שאתם עושים, אחד הדברים החשובים שיש לעשות הוא לבחון את הפוטנציאל של הקרקע. את זה יכולים לעשות עבורכם אנשי מקצוע מיומנים מחברת א.ב מוראנו המתמחים בשיווק נדל"ן. בדיקת הפוטנציאל חשובה לא רק לרכישת קרקע לבנייה, אלא במיוחד לקרקע חקלאית. זאת משום שקרקע זו מיועדת לגידולים בלבד, ולא ניתן לבנות עליה מבנים. אי לכך, על מנת שקרקע חקלאית תצמיח פירות, יש צורך לבחון היטב את האיכות שלה ואת הפוטנציאל שלה.
בין אם אתם מחפשים קרקע לבנייה או קרקע חקלאית, חברת א.ב מוראנו היא התשובה. היות שמלאי הקרקעות בישראל הולך ואוזל, מומלץ לפנות עכשיו לצוות החברה ולקבל את כל המידע הרלוונטי. כשעובדים עם צוות מקצועי נוכחים לדעת עד כמה פשוט יותר למצוא קרקע מתאימה להשקעה כאשר מקצוענים לוקחים את המושכות לידיים.
א.ב מוראנו - קרקעות למכירה
שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133
טלפון: 03-9499669