אורלית אוקוביץ', הבעלים והמייסדת של רשת המכללות היוקרתית "ביו סקלפצ'ר", בעלת מוניטין עולמי, משיבה לכל אישה את הזכות להתהדר באופן טבעי בסט ציפורניים טבעיות ונחשק, ומגשימה את חלומן לציפורניים יפות וטבעיות.
2 צפייה בגלריה
אורלית אוקוביץ'
אורלית אוקוביץ'
אורלית אוקוביץ'
(צילום: פרטי)
קשה לאמוד כיצד נקודה אחת יכולה לשנות עולם, אבל אורלית אוקוביץ' מחיפה, אמא לשני בנים, הוכיחה זאת ממקור ראשון, וממנהלת בכירה בעולם נוקשה של גברים בענף הספנות, הפכה במהרה לאוטוריטה ומושא הערצה בעולמן הרך והעדין של נשים.
אורלית היא בעלת החברה והיבואנית הבלעדית של המותג העולמי הנחשק ביותר לציפורניים טבעיות – "ביו סקלפצ'ר".
הטיפול מוענק בסלוני יוקרה ע"י מי שהוכשרה לטפל בציפורניים טבעיות.
בד בבד ייסדה אורלית את רשת מכללות "ביו סקלפצ'ר" בפריסה ארצית, המעסיקה עשרות עובדים וצוות מיומן וותיק בתחום, המטיפים לבריאות בתחום הטיפוח והביוטי, ובכך הפכה לכוהנת הבלתי מעורערת של עולם הציפורניים בישראל.
איך זה קרה, אתם שואלים?
"בטבעיות !!" אומרת אורלית, "עם הרבה רצון, סקרנות, אמביציה וסבלנות".
אחרים יאמרו עליה: "עוצמה נשית שאין שניה לה"!
2 צפייה בגלריה
אורלית אוקוביץ'
אורלית אוקוביץ'
אורלית אוקוביץ'
(צילום פרטי)
“למעשה, אני זוכרת שכל חיי הייתי מאוד סקרנית ופורצת גבולות", היא מספרת, "לפני כארבעים שנה להיות אישה בתפקיד בכיר בענף הספנות שכידוע נשלט על ידי גברים, לא היה דבר של מה בכך. גם שם תמיד הסתקרנתי ולמדתי תהליכים מורכבים מאוד בתחום עבודתי שנשק אף הוא לייבוא. יחד עם זאת כשחזיתי את המשבר שפקד את עולם הספנות, ידעתי שעלי למצוא לי אופקים חדשים.
המעבר הקיצוני מענף טכני לענף הביוטי העדין מיקרי בהחלט, ומקורו בעובדה שבעברי הייתי כוססת ציפורניים קשה".
איך?
“הייתי בלונדון, כאמור כוססת קשה, כשלגמרי במקרה נחשפתי למותג של בניית ציפורניים בתהליך טבעי שהיה אז בחיתוליו. לא בניית ציפורניים מלאכותיות, לא הדבקה, לא שיוף ולא חומרים כימיים, ריחות חריפים, או שאר רעלים וסכנות. המראה היה מושלם וההרגשה -הכי שלי".
מאוד התרשמתי וגרפתי מחמאות מקיר לקיר כאן בארץ על "ציפורניי הטבעיות", אלו העצימו אצלי את גודל ההנאה. להפתעתי הרבה, גיליתי שבישראל לא קיים מוצר כזה או דומה לו.
התחלתי לחקור את העניין, ובסיום נסעתי שוב ללונדון בעקבות המוצר, רק כדי לגלות שמקור המוצר הוא בעיר קטנה במרכז דרום אפריקה. בו במקום החלטתי להמשיך ליעד הסופי ביבשת הדרומית.
שם, בכפר קטן ולא מתוייר, אליו אין סיבה ממשית להגיע, מצאתי מפעל בו הייצור והאריזה נעשים באופן ידני, על ידי תושבי המקום.
בסיום 3 ימים במחיצת הבעלים והמייסדים, זוג וטרינרים, היה לי ברור מעל לכל צל של ספק שמדובר בפריצת דרך והצלחה ודאית כמצופה משילוב של מוצר בעל איכות מרכיבים בלתי מתפשרת, ושיטה ייחודית המטיפה לאפס התאכזרות לציפורן הטבעית.
לכל אלה התווספו מספר שחקני חיזוק:
העובדה שהמודעות לבריאות בתחום הביוטי ובכלל, הולכת וגוברת בעולם.
תהליכי הייצור מתבצעים בפיקוח תקני 9001 ISO המחמירים.
המוצרים מסומנים 100% VEGAN ומוכרים בישראל ע"י עמותת VEGAN FRIENDLY.
המותג היחיד בתחום הציפורניים בעל 5 כוכבי בטיחות.
כל אלה ועוד, גרמו למותג לגרוף כל פרס אפשרי, שנה אחר שנה בתחרויות יוקרה בבירות האופנה בעולם.
הסכם בלעדיות נחתם מייד, והייבוא הראשון שיצא לדרך בשנת 2000 הפך באופן טבעי (תרתי משמע), להצלחה מסחררת.
אבל זה לא נגמר רק ביבוא??
“ברור שלא. המותג הוא השחקן הראשי, אולם יחד עם קונספט עבודה ייחודי לציפורני ה-BIO, טכניקות עבודה, ולמעשה פילוסופיית בריאות רחבה יחד הפכו אותו למותג מבוקש.
במרוצת השנים, זנח תחום היופי את המראה הטבעי, ומנגד אימץ את שוק התחליפים המלאכותיים, פחות בריאים, וחלקם אפילו מזיקים.
התשוקה להשבת הערכים הבריאותיים למסלול הנכון בקרב נותנות השרות וצרכניות הביוטי בערה בי, וכך סימנתי את המטרה הבאה: לפתח את המודעות לבריאות ולהעבירה הלאה.
את נושא הבריאות חרטנו על דגלנו בסניפי רשת מכללות "ביו סקלפצ'ר" בישראל.
אנו מעניקים לקוסמטיקאיות ורוכשות המקצוע את ההכשרה הראויה לעסוק בענף כטכנאיות ציפורניים מיומנויות, המעודכנות בכל רזי המקצוע, ולשמחתי הרבה זה הצליח מעל המשוער. כיום הרשת מונה מספר סניפים בערים הגדולות: תל אביב, חיפה ובאר שבע.
לצערנו מגפת הקורונה עיכבה מעט פתיחה של שני סניפים נוספים בערים בהם הדרישה גדולה מאוד, ואני מאמינה שהשנה נפתח את שני הסניפים ונמשיך הלאה."
נכון לעכשיו, מכללת "ביו סקלפצ׳ר" מעמידה לרשות מאות התלמידות הנרשמות מידי חודש, מגוון קורסים, תוכנית לימודים עפ"י סטנדרטים בינלאומיים, תוכניות תמיכה ללא הגבלת שעות, גם בסיום הקורס, פרסום חינם בשנה הראשונה ועוד...
מתכונת הלימודים המוכתבת על ידי חברת האם, אחידה ומועברת באופן זהה ב-42 מדינות נוספות. המטרה היא הקניית בטחון ושליטה מקצועית מלאה בסיום כל אחד מהקורסים המוצעים: קורס ה-BIO ג'ל הטיפולי, קורס הלק ג'ל EVO, קורס פדיקור מקצועי וקורס פדיקור קוסמטי, טיפול ושיקום פטרת, קישוטים, גמילת כוססות ועוד..
בסיום הלימודים מקבלת כל תלמידה תעודה בינלאומית, המוכרת בכל מדינה על פני הגלובוס. הלימודים מתאפשרים בשפות: עברית, רוסית, אנגלית, ספרדית וערבית.
בסיום הלימודים עומדים לרשות התלמידה לימודי המשך להרחבת הפעילות וצמיחה עסקית.
מה הסוד שלך?
“תמיד ידעתי להוביל, בכל מקום ובכל מצב ולמצוא את הייחוד והמקום שלי.
אני חושבת שאישה צריכה לעשות מה שהיא אוהבת מבלי להיות תלויה בשום גורם חיצוני יהא אשר יהא. אני רואה בזה ערך גדול מאוד, כיוון שאני יודעת כמה קשה לאישה להצליח, ולכן במכללות אצלנו אני מעניקה, בין היתר, שיתופי פעולה עם ארגוני נשים לסייע לנשים מוחלשות בחברה מסיבות שונות ובמקרים מסוימים גם ללמוד "פרו-בונו" (ללא תשלום). אישה צריכה להכיר בעוצמתה, לא לשכוח מאיין באה ולתרום לזולת ולחברה.
מבחינתי, אחוות נשים זו העצמה במובן המילולי."