אירוע הפתיחה הכי חגיגי שהיה בקריות בשנים האחרונות יתקיים בתאריך 10.4.22, וההכנות בשדרות גושן בעיצומן.
קליניקת GALI SKIN THERAPY & BEAUTY המוכרת עברה למיקומה החדש ומתוכננת מסיבה אמיתית של טיפוח ויופי הכוללת מפגש עם מדריכות דרמלוג'יקה שמגיעות במיוחד עבור האירוע כדי לבצע אבחוני עור מקצועיים (מיפוי פנים) בסקין בר על חשבון הבית, מוזיקה טובה, מאכלים מרולדין, יין, משקאות ופינוקים.
6 צפייה בגלריה
גלי בקליניקה
גלי בקליניקה
גלי בקליניקה
(צילום: מרינה שימחוביץ; מאפרת: אלה בר)
מי שעומדת מאחורי האירוע המדובר היא גלי הורנשטיין זבלוד, קוסמטיקאית מוערכת מהאזור שהרחיבה את הקליניקה הוותיקה שלה במעבר למיקום החדש בשדרות גושן, וכעת היא מספקת סל רחב של טיפולים חדשניים לטיפוח העור, אך מעל הכול הטיפול אצלה הינו לבריאות העור ובריאות הנפש.

אבחון עור ספונטני באמצע השופינג

שמה של הקליניקה הולך לפניה כבר שנים רבות, אך עבור גלי יש תמיד מקום להתפתח, להכניס טיפולים חדשים ולהציע לקהל הלקוחות מגוון אפשרויות לטיפוח עור הפנים והגוף. בדיוק בשל כך בקליניקה החדשה בשדרות גושן ממוקם "סקין בר" אליו כל מי שחפץ יוכל להיכנס ולקבל מיפוי עור מקצועי.
בעמדת הסקין בר הלקוחות מתנסות באופן אקטיבי בתכשירי חברת דרמלוג'יקה ובכלי אבחון חדשני מבית החברה - Face Mapping, השלב הראשון בהליך הקוסמטי בו משלבים שלוש טכניקות לאבחון עור הפנים: בחינת העור במגע ומישוש, בחינה ויזואלית של העור באמצעות זכוכית מגדלת תחת מנורה, וסקירה של אזורים שונים בעור הפנים.
באבחון זה כל אזור הפנים נבדק, הממצאים נרשמים על מפה של אזורי הפנים כאשר עליהם מבססים כמקובל ברפואה הסינית את הקשר בין האיברים הפנימיים בגוף ובין עור הפנים.
הקליניקה מציעה טיפולים לכל סוגי העור בכל גיל. בין הטיפולים המובילים ניתן למצוא טיפולים מתקדמים בטכנולוגיית RF (מיצוק בגלי רדיו). "מדובר על סדרת טיפולים אחת לשבוע, ממש כמו במשיכת חבל, העור נמתח עד למקסימום ולאחר מכן מתבצעים טיפולי תחזוקה אחת לכמה חודשים", מסבירה גלי. הטיפול ממצק ומותח את הפנים ובכך מסייע לעידון הקמטים וקמטוטי ההבעה.
6 צפייה בגלריה
GALI SKIN THERAPY & BEAUTY
GALI SKIN THERAPY & BEAUTY
GALI SKIN THERAPY & BEAUTY
(צילום: פרטי)
"הרבה נשים נמצאות בצומת דרכים ותוהות האם לפנות להזרקות, במחשבה שזהו הפתרון האחרון", היא מסבירה ומוסיפה שהטיפול יכול להיות לצד הזרקות או להחליפן לגמרי. "בלי שום קשר להזרקות, כל עור זקוק להזנה נכונה, ככל שנקדים להזין את העור בתכשירים המותאמים לו, כך נוכל לשפר את מרקמו והוא יודה לנו בעתיד".
בקליניקה מבוצעים טיפולי פנים לכל סוגי העור וטיפולי פנים מתקדמים. גלי אחראית על תחום טיפוח הפנים בקליניקה, הטיפולים כוללים בין היתר green peel (פילינג ירוק) של ד"ר שרמק. פילינג צמחי המיועד למגוון סוגי עור, אפשרי לבצעו גם בקיץ, מעדן קמטים, מבהיר פיגמנטציה, מעודד סיבי קולגן, מחדש את העור ומסייע בפתרון בעיות עור שונות בדרך טבעית והתוצאות מדברות בעד עצמן. "בטיפול אחד של ד"ר שרמק אני משיגה תוצאה של 4 טיפולי מזותרפיה", אומרת גלי.
6 צפייה בגלריה
GALI SKIN THERAPY & BEAUTY
GALI SKIN THERAPY & BEAUTY
GALI SKIN THERAPY & BEAUTY
(צילום: פרטי)
"החשיבות של טיפול פנים נובעת ממספר סיבות, בחרתי להתמקד בסיבה אחת: על נקבוביות העור להיות נקיות מחלב (שומן המופרש מבלוטה המצויה בשכבת הדרמיס). הנקבוביות הן למעשה הקשר בין העור לבין הסביבה, דרכן העור נושם ומפריש חומרים ודרכן העור סופח תכשירים. במידה והנקבוביות תהיינה חסומות בחלב, התכשיר אשר יונח על העור, לא יחדור בצורה אידאלית ולכן גם התוצאות להן מצפים, תהיינה מאכזבות. במהלך טיפול הפנים אני מנקזת את החלב המצוי בתוך הנקבוביות ובכך משחררת את החסימה ומאפשרת חדירת חומרים אידאלית. זו גם הסיבה לשוב לטיפול פנים שכן העור ממשיך להפריש חלב והנקבוביות נחסמות פעם אחר פעם".
6 צפייה בגלריה
גרין פיל
גרין פיל
גרין פיל
(צילום: מרינה שימחוביץ)
עוד בקליניקה מבוצעים טיפולים להבהרת פיגמנטציה וקופרוז באמצעות IPL, טיפולים לפיגמנטציה הורמונלית וכן פיגמנטציה פוסט אקנתית, טיפולים לחידוש העור, טיפולים לעור אקנתי, טיפולים לעור מיובש ורגיש וטיפולים לעור מתבגר, "כל אזור בפנים זקוק לתכשיר ייעודי, כך גם הצוואר", מסבירה גלי.
הטיפול מסתיים עם הדרכה נכונה לטיפול נכון בבית, תחזוקת ההידרציה בעור, שמירה על היגיינה ותזונה שכן למאכלים קיימת השפעה ניכרת על העור ויש לבצע מבחן של ניסוי וטעיה על מנת להבין מה גרם למצב עור מסוים.
גלי מוסיפה שיחד עמה עובדת מארי שאחראית על הסרת שיער ב-IPL, פדיקור רפואי, עיצוב גבות וטיפולי הסרת שיער בשעווה בכל הגוף. בנוסף, גלי תצא בקרוב לקורס פלזמה ולאחריו יתווסף לקליניקה גם שירות עידון קמטים עמוקים וצלקות וטיפול בעודפי עור.

ההתפתחות שלי היא בשש ידיים

גלי החלה כמו כולם ללא כל ניסיון, כשבלבה תשוקה רבה למקצוע וידיעה כי נועדה לו והוא נועד לה. בתחילה למדה תואר ראשון באוניברסיטת חיפה ובסיומו החליטה להגשים את החלום וללמוד קוסמטיקה. היא הוכשרה בוויצו, סיימה את הלימודים בהצטיינות ואף החלה לעבוד במקום.
6 צפייה בגלריה
גלי בקליניקה
גלי בקליניקה
גלי בקליניקה
(צילום: פרטי)
תיקי שגב, רכזת תחום הקוסמטיקה בוויצו, מספרת שהייתה תלמידה שקדנית. "הייתי מרוצה ממנה בתור תלמידה, היא הייתה מסורה ואני משאירה את המצטיינות לעבוד בוויצו חיפה".
לאחר מכן, החלה לעבוד אצל קולגה ששמה הולך לפניה, שיצאה לחופשת לידה. בקליניקה זו נחשפה גלי למוצרי דרמלוג'יקה, ולאחר מכן יצאה לדרך עצמאית.
"הגדולה של דרמלוג'יקה היא שלכל סוג עור יש תכשיר שיעניק לו מענה. כמו כן, כמובן שיש צורך בסיסטמתיות ובשימוש נכון וקפדני על מנת להגיע לתוצאה משמעותית, ממש כמו תרופה הנלקחת לטיפול בסימפטום מסוים. תכשירי דרמלוג'יקה הינם פרא-רפואיים, ללא אלכוהול, גלוטן, בישום וריח מלאכותיים", אומרת גלי.
"הייתה לי הזכות לפגוש את גלי בהרבה מאוד הזדמנויות מסחריות ומקצועיות, היא בוגרת קורס יוקרתי להתמחות מאוד גבוהה של קוסמטיקאיות בכירות, ועשתה זאת בהצטיינות", מספרת ליאת פליסר, רכזת ההדרכה של דרמלוג'יקה. "יש בה שילוב מאוד נדיר למי שעוסקת במקצוע הזה, של רגישות, אכפתיות גדולה ומקצוענות מושלמת, היא לא עוצרת לעולם. לא פלא שהיא גם בחרה בחברת קוסמטיקה שבריאות העור, קידמה, חדשנות, חוויה בטוחה וזהירה הם נר לרגליה".
את הקליניקה הראשונה שלה פתחה במספרה קרובה לבית, שמה עבר מפה לאוזן ועד מהרה חיפשה קליניקה רחבה ונוחה יותר, וכיום כאמור הקליניקה המחודשת נפתחה בשדרות גושן, עם הרחבת הטיפולים והכוונה להרחיבם עוד יותר בעתיד. "ההתפתחות שלי היא בשש ידיים – הידיים של בעלי, הידיים של אמא שלי והידיים שלי, בלעדיהם דבר לא היה מתרחש".

מפה לאוזן ולקדמת התחום

בתחילת דרכה גלי קיבלה לקוחות בעיקר מפה לאוזן, אך כיום שמה כבר הולך לפניה ולקוחותיה הוותיקות מרעיפות עליה מחמאות אין סוף. עבור גלי, מדובר בתהליך טבעי, "עם כל מטופלת אני עוברת דרך", אומרת גלי, "הקשר מתהדק והאכפתיות גולשת מעבר לטיפול פנים".
רחל סוקמן, לקוחה מזה 8 שנים אצל גלי, מספרת שהעבירה את כל משפחתה וחבריה לקליניקה. "היא מדהימה, אני מכירה אותה לפחות עשור, היה קליק ראשון מידי. אחת לחודש או חודשיים אני אצלה, והבאתי את כל המשפחה שלי אליה", היא מספרת ומוסיפה שכל חוויית הטיפול נעימה.
רותי בן אדיבה, לקוחה ותיקה גם כן, מספרת שהיא עצמה מגיעה מענף הקוסמטיקה והיא מכירה את מדעי העור כמו את כף ידה. "אני לא מאלה שנחים על השמרים, הטיפול שלה מדהים, היא מקצועית ועדינה, מאוד נעימה ושירותית, אם היא לא הייתה איכותית לא הייתי נשארת".
6 צפייה בגלריה
גלי הורנשטיין זבלוד בקליניקה
גלי הורנשטיין זבלוד בקליניקה
גלי הורנשטיין זבלוד בקליניקה - טיפול בגלי רדיו
(צילום: מרינה שימחוביץ; מאפרת: אלה בר)
אושרת בן זקן, מטופלת מזה 12 שנים, "מההתחלה הטיפול היה מאוד מקצועי", היא מספרת. "את מרגישה שאת בידיים מקצועיות, היא יודעת מה להתאים לעור, את יוצאת מהטיפול עם הרגשה טובה פיזית ואחרי שיחה טובה".
אירית גרצוולף, גם כן לקוחה מזה עשור: "היא הפכה לחברה והיום חברות שלי תופסות לי את התור. גם הבנות שלי מטופלות אצלה והיא יודעת להתאים את עצמה לכל מטופל", היא מספרת ומוסיפה שניתן לרכוש גם מוצרים משלימים להמשך הטיפולים בבית.
גם מירה שטיינר, לקוחה ותיקה, מספרת שהגיעה אליה מהמלצה של מישהי אחרת, "אחרי שנים שהתייאשתי מקוסמטיקאיות כי הטיפולים היו מכאיבים ולא מקצועיים, הגעתי לגלי וגיליתי ידיים רגישות ועדינות, ואני רגישה מאוד לכאב. היא מכירה את כל ההשפעות של החומרים השונים ואיזה תכשירים עובדים על איזה עור, זו דרגה מאוד מעמיקה של טיפול, אין תחליף לידיים שלה".
לגלי מספר טיפים שכל אחד ואחת יכולים ליישם בבית:
"לעיתים יש לשנות את תכשיר הלחות בחילופי העונות, הזנה חורפית לעיתים אינה מתאימה להזנה קייצית והפוך. רצוי לשתות הרבה מים ולאכול מאכלים שמשפרים את נראות העור כגון ירקות כתומים העשירים בנוגדי חמצון ובטא קרוטן ומסייעים בהאטת הזדקנות העור", מסבירה גלי.
"הבטא קרוטן הוא הבסיס לוויטמין A המסייע בחידוש רקמות, ריפוי פצעים ותורם במניעת קמטים, הוא מצוין לעור בעייתי וגם לעור מבוגר. נראות העור לאחר טיפול פנים כובש אותי בכל פעם מחדש, ממש אפשר לראות את הנקבוביות נקיות, העור בהיר יותר, חיוני ומואר, השילוב בין ידיים מקצועיות לבין חברת קוסמטיקה איכותית, מובילה לתוצאות מרחיקות לכת.
"בנוסף, אני ממליצה לכל אחד ואחת להשתמש במקדם הגנה כדי להגן על העור במשך כל ימות השנה".
אירוע הפתיחה יארח את הפנים של דרמלוג'יקה ישראל אשר עתירות בידע מקצועי וייחודי. הוא יתקיים ב-10.4.22 בין השעות 16:00-20:00 בכתובת גושן 14 קריית מוצקין. האירוע יתקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
פורסם לראשונה: 15:37, 22.03.22