חברת נתיב מקדמת בימים אלו שני פרויקטים גדולים בקרית ים, "נתיב ים הצעירה" ו"בית בים", ובהם מאות יחידות דיור. בנתיב ים הצעירה ייבנו 286 יחידות דיור, חלקם במסגרת מחיר למשתכן בצפון העיר, בסמוך לשכונת סביוני ים, וכולל 6 בניינים, עם לובי כניסה גדול. שלושה מהם בגובה 17-18 קומות ושלושת הבניינים הנוספים הם בנייני בוטיק ובהם 6-8 קומות. כמו כן, בפרויקט שטחי מסחר בהיקף 300 מ"ר.
2 צפייה בגלריה
מתחם פרטי של מגורי בוטיק על הים
מתחם פרטי של מגורי בוטיק על הים
מתחם פרטי של מגורי בוטיק על הים
(הדמיה: "סנאפשוט")

נכון לעכשיו נותרו למכירה בפרויקט 112 יחידות דיור, בנות 3, 4, ו-5 חדרים וכן מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים בני 6 חדרים, ודירות גן. בימים אלו עורכת החברה מבצע מכירות במסגרתו יימכרו דירות החל מ-1.455 מיליון שקל.
האכלוס המתוכנן של פרויקט "נתיב ים הצעירה" הוא במחצית השנייה של 2025.
"בית בים" הוא מתחם פרטי של מגורי בוטיק על הים על אחת מרצועות החוף היפות בישראל. המתחם הוא חלק מהריביירה הצפונית החדשה של ישראל, שעתידה להשתרע על כל רצועת החוף מחיפה וצפונה וליצור רצף שיעניק אינספור אפשרויות של בילוי, פנאי והנאות. באיזור מתוכנן גם פארק חופי חדש, בהשראת ערי החוף המתקדמות בעולם. בית בים כולל 15 בנייני בוטיק בני שלוש קומות בלבד. מבחר דירות 3-4-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים גדולים.

2 צפייה בגלריה
286 יחידות דיור. נתיב ים
286 יחידות דיור. נתיב ים
286 יחידות דיור. נתיב ים
(הדמיה: "סנאפשוט")

שמחה גרידינגר, יו"ר ובעלים של הקבוצת שלה שלושה פרויקטים עם כ-1000 יח"ד בשלבים בעיר: " קריית ים נמצאת בפריחה נדל"נית וצפויה לעבור בשנים הקרובות תנופה חזקה של בנייה ופיתוח. יש בה פוטנציאל גבוה מכיוון שניתן לקדם בה גם בנייה חדשה וגם בנייה במסגרת התחדשות עירונית.

קראו גם:

יש תוכניות להפוך את קרית ים ל"ריביירה" של הקריות, במסגרת זו תפותח רצועת החוף של העיר מבחינת תרבות, תיירות ונופש, יוקמו שדרות עירוניות ראשיות המובילות לים, ויוארכו הצירים העירוניים ויחוברו לקריות הסמוכות".
פורסם לראשונה: 08:17, 27.04.23