תושבת הקריות יצאה לנסיעה לפני כשבועיים מהקריון לכיוון אפק, יחד עם בנה בן ה-14 ברכב, ולא תיארה לעצמה מה שיקרה דקות בודדות לאחר מכן. "הגעתי לכיכר, לפתע מישהו סימן לי משהו בעצבים ואני לא הבנתי מה קרה, אבל מיהרתי להתנצל", סיפרה קרן למיינט קריות.
2 צפייה בגלריה
תיעוד התקיפה בקרית ביאליק
תיעוד התקיפה בקרית ביאליק
תיעוד התקיפה בקרית ביאליק
(צילום: פרטי)
"זה כמובן לא הספיק לו, הוא עקף אותי במהירות, עצר את הרכב תוך כדי שהוא חוסם אותי ויצא אל הרכב שלי רגלית. התחיל לקלל אותי בקללות איומות, לבעוט ברכב ולתת מכות לחלון ולמראה. הבן שלי נכנס למצב של לחץ ושאל 'מה הוא רוצה?' גם אני לא הבנתי, מיהרתי שוב להתנצל רק כדי שיעזוב אותנו.
"חששתי שהמצב יחמיר שהוא יצליח לפתוח את הדלתות ויכה אותנו. מיהרתי לנעול את הדלתות ואזרחים אחרים מאחורה צפרו לו שיפסיק. רק אחרי שהוא נסע, עצרתי בצד ופרצתי בבכי. נהג שהיה מאחור ותיעד את האירוע נתן לי את הצילום".

תיעוד: תקף נהגת בכביש סמוך לקריון
(צילום: פרטי)

קרן לקחה את בנה לרופאת המשפחה לאחר שחווה לחץ נפשי בעקבות האירוע: "טיפלתי בילד והגשתי תלונה במשטרה. בהתחלה אמרו לי שאם אין לי פגיעה פיזית או ברכוש אין עילה לתביעה. הסברתי להם שיש נזק נפשי וגם נזק לרכב, והם הסכימו שאגיש תלונה. ביקשו ראיות והעברתי את הסרטון שמתעד את התקיפה. אבל לא האמנתי. לא עבר הרבה זמן וקיבלתי הודעה כתובה מהמשטרה שהתיק נסגר.
"ניגשתי לתחנה ואמרו לי שאין ראיות. זה הזוי יכולתי להירצח על הכביש, להיות עוד מודעה בעיתון, במקום לחקור את התוקף, ולמנוע ממנו לעשות דברים כאלה בעתיד, המשטרה סוגרת את התיק?".
בעקבות סגירת התיק פנתה המתלוננת לעו"ד קובי לוי, להגשת תביעה אזרחית וקובלנה פלילית. מעבר לנזקים הנפשיים עקב התקיפה, יש גם נזק משמעותי לרכבה של קרן בעלות מוערכת על ידי שמאי בגובה של 6,000 שקל.

קראו גם:

עו"ד לוי אמר: "הייתי קצין משטרה בתחנת זבולון ואני מאמין בה. אני לי ספק שנפלה כאן טעות בסגירת התיק, ויש עם מי לעבוד ולתקן את העניין. מדובר במקרה חמור מאוד שיכול היה להפוך בקלות לאירוע חמור הרבה יותר, ועלינו למנוע אפשרות של מקרים כאלה בעתיד".

2 צפייה בגלריה
עו"ד קובי לוי
עו"ד קובי לוי
עו"ד קובי לוי
(צילום: פרטי)

מהמשטרה נמסר: "בעקבות הגשת הערעור התלונה נפתחה, האדם התוקף יובא לחקירה בתחנת המשטרה".
פורסם לראשונה: 08:02, 20.04.23