קבוצת הורוביץ, בשיתוף עם קבוצת הרציג, זכתה במכרז פינוי בינוי של נציגות הדיירים בשכונת אגש בקרית ים. הקבוצה עתידה לבנות 602 יח"ד על בסיס 101 יח"ד הקיימות במגרש של 26.3 דונם.
2 צפייה בגלריה
מתחם אגש בקרית ים
מתחם אגש בקרית ים
מתחם אגש בקרית ים
(הדמיה: LSA אדריכלים)
בעירייה העריכו השבוע כי העבודות בשטח יתחילו כבר במהלך שנה זו, לאחר שהליך הוצאת היתרי הבנייה כבר מתקיים. חני הורוביץ, מנכ"לית ובעלים קבוצת הורוביץ: "אני גאה ושמחה על בחירתם של הדיירים והמנהלת להתחדשות עירונית בקרית ים בנו.
קראו עוד >>
"קרית ים נמצאת בפריחה נדל"נית, אנו מאמינים בה מאוד ושמחים להיות חלק מהתנופה. נפעל לקדם את הפרוייקט בטווח הזמנים הטוב ביותר". יצוין, כי מתחם אג"ש חולק לשלושה מקטעים שונים, וזה המכרז הראשון שיוצא לדרך. היקף המכרז הינו בסדר גודל של כ-900 מיליון שקל אם "תקנת שבס" תאושר לגבי המיזם הזה, ניתן לקבל תוספת של 20 אחוז נוספים שמביאים לעוד 120 יח"ד.
2 צפייה בגלריה
חני הורוביץ
חני הורוביץ
מנכ"לית ובעלים קבוצת הורוביץ, חני הורוביץ
(צילום: עמית שעל)
על פי התב"ע בתוקף ייבנו (ללא הקלות וללא שבס ) סה"כ 117,637 מ"ר. במתחם צפויים להיבנות מגדלים מודרניים שניתן כמעט מכל קומה בהם להשקיף על הים.
בשטחים הפונים לרח' להמן ייבנו שטחי מסחר הכוללים בין היתר בתי קפה ומקומות בילוי. השטחים הפתוחים המשותפים יהיו נגישים ויקשרו בין הרחובות כהשלמת מערכת שבילי הולכי רגל ואופניים של השכונה.
קבוצת הורוביץ מתמחה בייזום, בנייה ואכלוס פרויקטים בתחום הנדל“ן ומאחוריה כבר עשרות פרויקטים ואלפי יחידות דיור שנמכרו באזורי ביקוש ברחבי הארץ.
פורסם לראשונה: 08:13, 03.02.22