רחל עזרא גבאי, בת 56 מעפולה, נהרגה ביום שישי בתאונת דרכים קטלנית בכביש 73 ליד קיבוץ גניגר והובאה אחה"צ (ראשון) למנוחות. היא הותירה אחריה את בן זוגה אייל ובתה מאי (29), סטודנטית לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים.
3 צפייה בגלריה
רחל עזרא גבאי ז"ל
רחל עזרא גבאי ז"ל
זירת התאונה, רחל עזרא גבאי ז"ל
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א, באדיבות המשפחה)
בני המשפחה וחבריה הקרובים מתקשים לעכל את האובדן הפתאומי: "אנחנו המומים מהסתלקותה ומתקשים לעכל את המוות שלה", אמר בכאב אחיה מיכה. "אנחנו נזכור אותה יפה. היא באמת הייתה יפה. היא השתתפה בעבר בתחרות מלכת היופי וזכתה במקום שני. היא עסקה כסייעת לרופא שיניים, זה היה עיקר מקצועה. בגלל שלחלי היה לב מאוד נקי וטהור, כולם אהבו אותה ורצו בקרבתה".
ממה שידוע עד כה, התאונה הקטלנית הייתה תאונה חזיתית, ורחל ז"ל נהרגה במקום. "בערב שבת בשעה 10:45 אחי הגיע אלי הביתה ובבכי מר בישר לי שאחותי חלי האהובה שלנו נהרגה בתאונת דרכים", מספר האח. "זה תפס אותנו בהפתעה גמורה מאוד. הגענו לבית שלה, איפה שהיא גרה עם בתה ובן זוגה. שם התחילה להתבהר התמונה, שהייתה תאונה חזיתית ושהיא נהרגה במקום".

3 צפייה בגלריה
רחל עזרא גבאי ז"ל
רחל עזרא גבאי ז"ל
לב נקי וטהור. רחל עזרא גבאי ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

"רחל הייתה אחות ואמא מדהימה. היה לה לב ענק עם נתינה אינסופית", ספד האח. "היא תמיד דאגה להיות בקשר עם כולם. בתה היחידה מאי הייתה כל עולמה. מאז ילדותה היא תמיד השקיעה בה כל מה שהיה לה. היא דאגה להצלחתה של מאי, אם זה בחוגי טניס ואם זה בלימודים או לקנות רכב ולתת לה את כל התנאים הטובים כדי שהיא תצליח בחיים.

3 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 73
זירת התאונה בכביש 73
זירת התאונה בכביש 73
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

"לצערנו הרב היא לא תזכה לראות אותה מסיימת את הלימודים ומקבלת את התואר. אנחנו נהיה שם בשבילה ונמשיך לתמוך במאי ולחזק אותה. אנחנו משפחה גדולה, משפחה מאוחדת. חלי הייתה נוהגת להתארח אצלנו לעיתים קרובות וככה עם שאר האחים גם כן".

קראו עוד:

מה אתה אומר על הקטל בכבישים?
"זו מגפה ומכת מדינה. לצערנו הרב כביש 73 בו היא נהרגה הוא כביש דמים עם נתיב אחד לכל כיוון ללא גדר הפרדה. כל סטייה וכל טעות עלולה להיגרר לתאונה חזיתית ואף למוות. הכביש הזה הוא לא סלחני, נכון שיש בו שוליים אבל מעצם זה שהוא דו סטרי, זה מקשה על תיקון הטעויות.
"צריך להציב גדר הפרדה בכביש הזה במיוחד. לצערנו בצפון עד שזוכים למענה בתחום פיתוח הכבישים, לוקח המון שנים לעומת כבישים במקומות אחרים".
הדיווח על התאונה התקבל אתמול בשעה 19:41 במוקד של מד"א במרחב גלבוע. צוותי כיבוי מתחנת נוף הגליל חילצו את רחל עזרא גבאי שהייתה לכודה ברכב, וצוות מד"א קבע את מותה. בתאונה נפצעו שלושה בני אדם באורח קל, וצעירה באורח בינוני.