פרקליטות מחוז חיפה הגישה בסוף שבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד שלמה ד', תושב קרית חיים (33) ונגד מקסים ק' (34), תושב בנימינה בגין ייבוא סמים מגרמניה.
2 צפייה בגלריה
הנאשם ק' אוסף את החבילה בדואר
הנאשם ק' אוסף את החבילה בדואר
הנאשם ק' אוסף את החבילה בדואר
(צילום: דוברות המשטרה)

מכתב האישום עולה, כי שני הנאשמים קשרו קשר לייבא מגרמניה סמים מסוג MDMA וקטמין. על פי הסיכום, הנאשם השני בתיק, מקסים ק', יזמין את החבילה מגרמניה וימסור אותה לד'.
בדרך שאינה ידועה למאשימה, אכן נשלחה חבילת הסמים מגרמניה, ובה הוסתרו שקיות של סם MDMA במשקל כולל של 1.898 גרן נטו וכן שקית נוספת ובה תערובת של סמים מסוג MDMA וקטמין במשקל 0.92 גרם נטו.
בתאריך 13 בנובמבר השנה נתפסה החבילה עם הסמים בנתב"ג והועברה לידי משטרת ישראל. הסמים הוצאו מהחבילה ובמקום הוכנס חומר דמה וכן מצלמת וידאו אודיו. החבילה המבוימת הועברה לנקודת חלוקה מטעם דואר ישראל, בבנימינה.

2 צפייה בגלריה
הפשיטה על הבית בבנימינה
הפשיטה על הבית בבנימינה
הפשיטה על הבית בבנימינה
(צילום: דוברות המשטרה)

בתאריך 22 בנובמבר קיבל ק' הודעה שהחבילה הגיע. למחרת היום, בשעות הבוקר, העביר ד' סכום של 200 שקל לק', על מנת שישלם מכס, אם יידרש. לבסוף ק' נכנס לתוך נקודת החלוקה בעוד ד' ממתין בקרבת מקום, בתוך רכב. הוא יצא עם החבילה והלך לעבר ביתו, בעוד ד' נסע אחריו ברכב. השניים נכנסו לביתו של אמו של ד', שמתגוררת ליד ק' בבנימינה ומיד לאחר מכן פתח ד' את החבילה. כשהוא ראה את מצלמה הוידאו התרחק ממנה וזרק אותה מהחלון.

קראו עוד:

מיד הגיעו שוטרים לדלת הבית ודרשו שיפתח את הדלת. הנאשם קפץ מהחלון וניסה לברוח, תוך שהוא מנסה בכך להכשיל שוטרים בעת ביצוע תפקירם. לאחר מרדף קצר הוא נעצר על ידי בלשי משטרת ישראל.
כתב האישום כולל 3 סעיפים: ייצוא, ייבוא מסחר והספקה של סם מסוכן, ניסיון להחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.
סניגורו של החשוד, עו"ד רותם כהן: "אנו ממתינים לקבלת חומר הראיות על מנת להגיב בהתאם בבית המשפט".
פורסם לראשונה: 07:49, 12.12.23