חזק על חלשים: לשכת התביעות זבולון הגישה כתב אישום נגד תושב קרית אתא בן 21, בגין תקיפתו של שכן בן 76 וגרימת נזקים ממשיים, בהם שבר בצלעות.
2 צפייה בגלריה
קשיש
קשיש
כתוצאה מהתקיפה נגרמו למתלונן חבלות של ממש
(צילום: shutterstock)

מכתב האישום עולה, כי בתאריך 11 בנובמבר השנה, בשעה 13.30, פרץ ויכוח בין הנאשם לבן שכנו, בן 76, ליד ביתו של המתלונן ברחוב ברנר בקרית אתא. מהות הוויכוח לא הוסברה בכתב האישום אבל המעשים של הנאשם כן: הוא חבט בעזרת ידיו בראשו ובגופו של המתלונן.
בשלב זה המתלונן הצליח להשתחרר מהתוקף ולהתרחק ממנו, אבל הנאשם השיג אותו, תפס אותו בחולצתו ואז בעט בו בחוזקה והפיל אותו ארצה, על גבו ועל ראשו. הוא המשיך להכות בו כשהוא אוחז בידו חפץ חד.

2 צפייה בגלריה
עצור
עצור
קיים חשש כי אם הנאשם ישוחרר, הוא ישבש הליכי משפט
(צילום: ShutterStock)

כתוצאה מהתקיפה נגרמו למתלונן חבלות של ממש, צלע שבורה, חתכים בגב, חבלה בראש ועוד. הוא נזקק לטיפול רפואי בבית החולים. כתב האישום מייחס לנאשם עבירה אחת, תקיפת זקן הגורמת לחבלה חמורה.

קראו עוד:

במקביל הוגשה לבית המשפט בקשה להארכת מעצר הנאשם עד לתום ההליכים. התביעה מציינת שיש בידה עדות של שכנה שראתה מחלון ביתה את הנאשם מכה את המתלונן.
עוד צוין, כי לנאשם יש עבר פלילי בגין עבירת סמים וכי הארכת המעצר נועדה להגן על החברה בפני אדם מסוכן. לטענת התביעה, קיים חשש כי אם הנאשם ישוחרר, הוא ישבש הליכי משפט. בשלב זה עצור הנאשם עד לדיון בבקשת התביעה.
פורסם לראשונה: 08:28, 10.12.23