"החשד התחזק" - כך טען בבית משפט השלום בקריות נציג המשטרה, בעת דיון להארכת מעצרו של תושב הצפון בן 35, שנעצר ביום שישי שעבר בחדש כי דקר אחר על רקע ויכוח על חנייה. בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריכה את מעצר החשוד בשישה ימים נוספים.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע ברחוב הדקלים בקרית ביאליק
זירת האירוע ברחוב הדקלים בקרית ביאליק
זירת האירוע ברחוב הדקלים בקרית ביאליק
(צילום: פרטי)
האירוע הקשה התרחש ביום שישי שעבר, בחניית סופר להב, ברחוב הדקלים בקרית ביאליק. מהזירה פונה פצוע בן 47 במצב אנוש. שעה לאחר המקרה נעצר בדירה בקרבת מקום החשוד במעשה, תושב הצפון וכן אחיו וחברתו, שבינתיים שוחררו ממעצר. מעצר החשוד הוארך ביום שבת ובתחילת השבוע הובא שוב לדיון בהארכת המעצר.
בבקשת המעצר מייחסת המשטרה לחשוד עבירות כבדות משקל: ניסיון רצח, קשירת קשר לביצוע רצח, פציעה כשהעבריין מזוין, איומים ושיבוש הליכי חקירה.
במהלך הדיון טען נציג יל"פ אשר, שחוקרת את הפרשה, רס"מ דורון דינר, כי הרקע לדקירה היה אכן סכסוך על מקום חנייה. כן ציין כי החשד התחזק מאז הדיון הראשון וכי התיק יובא בקרוב לעיון הפרקליטות. עוד ציין כי החשוד מסר אליבי והכחיש את המעשה אבל קשר עצמו לחלק מהחשדות. לדברי רס"מ דינר, קורבן המעשה, שאושפז במצב אנוש, התאושש ומסר גרסה אך עדיין מצבו קשה.

2 צפייה בגלריה
 בית חולים רמב"ם
 בית חולים רמב"ם
מצבו של הקורבן ממשיך להיות קשה
(צילום: דוברות בית חולים רמב"ם)

סניגורו של החשוד, עו"ד משה נעמן, ביקש לדעת פרטים לגבי החקירה, אבל נציג המשטרה לא השיב לרוב השאלות והסתפק בכך שנמסר דוח סודי לבית המשפט בו מפורט מהלך החקירה. נציג המשטרה אישר כי אחיו של החשוד ובת זוגו נעצרו לאחר המעשה, אך שניהם שוחררו ויש הבחנה ברורה בינם לבין החשוד העיקרי.

קראו עוד:

בדברי הסיכום ביקש עו"ד נעמן שהמשטרה תבדוק את גרסת האליבי שמסר החשוד וכן לצמצם את ימי המעצר על מנת שבית המשפט יפקח על התקדמות החקירה.
השופטת סימי פלג קימלוב ציינה בהחלטתה כי החשד הסביר נגד החשוד התעצם והוסיפה: "מתקיימת עילת מעצר של מסוכנות ואכן מהדוח הסודי שהוגש עולה כי יש גם חשש לשיבוש הליכי חקירה באם ישוחרר החשוד". לאור זאת החליטה השופטת להאריך את מעצר החשוד בשישה ימים נוספים.