מיקי (רועי) צבי, מנהל הסופר בגבעת רם, בקרית אתא, הלך לעולמו בטרם עת, ונקבר אתמול (חמישי) בבית העלמין של קרית אתא, כשהוא מלווה בבני משפחה וחבריו הרבים. מיקי (46), דמות ידועה מאוד בעיר, נלחם בחודשים האחרונים במחלת הסרטן עד שזו הכריעה אותו לבסוף.
3 צפייה בגלריה
מיקי (רועי) צבי ז"ל
מיקי (רועי) צבי ז"ל
"איש משפחה למופת". מיקי צבי ז"ל ואשתו בת אל
(צילום: מתוך הפייסבוק)
אשתו, בת אל כהן, פרסמה עם היוודע דבר מותו פוסט מרגש בו נפרדה מבעלה: "מיקי שלי, אהבת חיי, גם אם ממש אנסה למצוא את המילים. לא חושבת שאמצא מילים שיוכלו לתאר את העצב והכאב המציפים אותי. איך נפרדים מאיש שהיה כל עולמך? חבר, איש משפחה למופת, בעל לתפארת ובעיקר אבא דואג ואוהב שאין שני לו ולעולם לא יהיה לו תחליף.
"כל השנים והרגעים שבילינו יחד, השמחים וגם העצובים כאחד, חולפים אל מול עיניי הדומעות והפחד מציפים אותי. פחד מהחיים בלעדייך, ימים רבים כלילות אותם בילינו יחד במסדרונות בתי החולים, ותכף זה יראה כזיכרון עמום. יש כמה דברים שלא ישתנו ולא ישכחו, והוא הקשר המיוחד שהיה לנו, האהבה המטורפת, הדאגה, הבן המיוחד שלנו והחותם העצום שהטבעת באישיותי ובחיי.

3 צפייה בגלריה
מיקי (רועי) צבי ז"ל
מיקי (רועי) צבי ז"ל
מיקי צבי ז"ל ואשתו בת אל
(צילום: מתוך הפייסבוק)

"מקווה שעם הזמן אלמד להכיל את האסון שפקד אותנו, אלמד לסלוח ולהפנים. כעת אני אוספת את כוחותיי לגדל את הילדים, התקופה האחרונה שאבה ממני כל טיפת רגש אחרונה שהייתה בי, את כל מה שהיה בי לתת לך נתתי, מצטערת שסבלת ושלא הצלחתי להציל אותך. מקווה שטוב לך במקום אליו הלכת, שקט, רגוע ונטול דאגות כמו שביקשת. לפחות כבר לא תסבול יותר".

3 צפייה בגלריה
מיקי (רועי) צבי ז"ל
מיקי (רועי) צבי ז"ל
"מקווה שטוב לך במקום אליו הלכת". מיקי צבי ז"ל ואשתו בת אל
(צילום: מתוך הפייסבוק)

כאמור, רבים מהתושבים הכירו את רועי צבי במיוחד במסגרת עבודתו. תמרה כץ ויצמן: "מיקי, כל מי שגר בשכונה שלנו מכיר את המכולת של מיקי. בארבע שנים האחרונות את כל הקניות לבית עשינו אצלו, בחור מקסים תמיד אדיב ושקט, תמיד מחייך לכולם. בחודשים האחרונים מיקי נלחם במחלה הארורה והיום היא הכריעה אותו. שולחת תנחומים לבת זוגו וילדיו, תנוחמו מהשמיים".

קראו עוד:

חברת המועצה הילה רובין שלם: "את מיקי צבי ז״ל, מנהל הסופר השכונתי בגבעת רם, הכרתי מאוד טוב. כל בוקר היה מחייך ואומר בוקר טוב ושואל לשלום כולם, היה איש כל כך טוב, אמפתי, אדיב ונעים. כל השכונה אהבה אותו וזה כאב גדול. בוקר עצוב והלב כואב".
כפיר אסף: "היה בחור משכמו ומעלה. שלא תדעו עוד צער. יהי זכרו ברוך".
פורסם לראשונה: 12:41, 01.12.23