בני זוג פנסיונרים מקרית ביאליק הגישו לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות תביעה על סך 30 אלף שקל נגד חברת הגז "פאוור אלקטרה" בטענה שללא הודעה מוקדמת השאירו אותם במשך חמישה ימים ללא אספקת גז לדירתם.
2 צפייה בגלריה
נציג של החברה סגר את הגז
נציג של החברה סגר את הגז
נציג של החברה סגר את הגז
(צילום: shutterstock)
מהתביעה עולה, כי נציג של החברה סגר את הגז לדירתם, ברחוב הערמונים בקרית ביאליק, בלי להשאיר כל הודעה מדוע זה נעשה. התובעים, בני 75, הגיעו לביתם, ראו שהגז סגור ולא הבינו למה. הם ביררו אצל השכנים שאמרו שאצלם הכל תקין. לאור זה הזמינו טכנאי עצמאי, ושילמו לו 250 שקל כדי לבדוק את המערכת. לאחר בדיקה קצרה הסביר להם הטכנאי שחברת הגז פשוט סגרה להם את הברז.
"ניסינו להתקשר לחברה מספר רב של פעמים אך ללא מענה. למחרת, יום חמישי, שוב ניסינו להתקשר מספר רב מאוד של פעמים והמתנה ממושכת מאוד על הקו, משעה 8.30 בבוקר ועד 12.30 בצהריים סוף סוף ענו ואמרו לנו שניתקו אותנו משום שלא ביצעו לנו בדיקת דליפת גז ועל כן הם מתנתקים אוטומטית".

2 צפייה בגלריה
בית משפט השלום בקריות
בית משפט השלום בקריות
"נשארנו חמישה ימים ללא יכולת לבשל". בית משפט השלום בקריות
(צילום: גיל נחושתן)

בני הזוג ציינו, כי איש לא הודיע להם שאמורה להתבצע בדיקה ובאותו בוקר הם לא היו בבית. "על כל פנים חמישה ימים, כולל שבת, היינו ללא יכולת להכין לעצמנו אוכל. אנחנו אנשים מבוגרים בני 75, נשארנו חמישה ימים ללא יכולת לבשל".

קראו עוד:

לטענת התובעים הם משלמים באופן קבוע את חשבון הגז, ללא תקלות. "ואם החברה הייתה משתמשת במעט חמלה ושכל ישר היו צריכים לבוא ולחבר אותנו עוד ביום חמישי. אנחנו רואים בהתנהלות החברה זלזול בצרכן והפרת חוזה עם הלקוח".
בגין עוגמת הנפש שנגרמה להם תובעים בני הזוג פיצויים בסך 30 אלף שקל. טרם הוגש כתב הגנה.