כלב פיטבול תקף באכזריות את חבר מועצת העיר לשעבר בקרית מוצקין, מאיר דהן (72) בפניו ובצווארו והוא אושפז במצב קשה בבית החולים רמב"ם. דהן נותח הלילה ומצבו ממשיך להיות קשה ויציב.
2 צפייה בגלריה
בית החולים רמב"ם
בית החולים רמב"ם
בית החולים רמב"ם
(צילום: דוברות רמב"ם)
האירוע התרחש אתמול (חמישי) בשעות הערב, מקורב סיפר: "מאיר עלה אתמול לשכן שלו להביא לו משהו, הם מתפללים יחד, והילדה של השכן פתחה את הדלת. הכלב שעמד מאחוריה זינק על מאיר, הפיל אותו, הטיח אותו ונשך אותו באזור הפה והלסת והצוואר.
"הבעלים של הכלב לקח את דהן למר"ם בקרית ביאליק, ושם ניסו לעצור את הדימום אך ללא הצלחה ומשם פינו אותו באמבולנס לבית החולים רמב"ם".

2 צפייה בגלריה
מאיר דהן וציקי אבישר
מאיר דהן וציקי אבישר
מאיר דהן וציקי אבישר
(צילום: פרטי)

פארמדיקית מד"א שחר מצרי סיפרה: "הפצוע שכב במרפאה כשהוא בהכרה מלאה ומקבל סיוע ראשוני מצוות המרפאה. סיפרו לנו שבמהלך הליכה ברחוב הוא ננשך על ידי כלב בצוואר. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים על מנת לייצב את מצבו ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

קראו עוד:

מבית החולים רמב"ם נמסר: "הגבר בן ה-72 שפונה לחדר הלם ברמב"ם עקב נשיכת כלב - במצב יציב, מטופל על ידי רופאי פה ולסת ואא"ג".
היום עידכנו בבית החולים כי "תושב קרית מוצקין נותח אתמול בלילה להטריית הפצעים ואושפז בטיפול נמרץ. הוא נגמל הבוקר מהנשמה ומצבו יציב".