סוף עצוב: מזכירת אשכול הפיס בקרית ים, קארן עמיאל, שנלחמה במחלת הסרטן במשך 6 שנים, הלכה הבוקר (שישי) לעולמה והיא בת 50 במותה. קארן הותירה אחריה שלושה ילדים.
2 צפייה בגלריה
קארן עמיאל ז"ל
קארן עמיאל ז"ל
קארן עמיאל ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)
עיריית קרית ים השתתפה בצער המשפחה: "בצער רב נודע לי כי היום בחמש בבוקר הלכה לעולמה עובדת העירייה הוותיקה והמסורה קארן עמיאל ז"ל.
"קארן כשמה כן היא הייתה קרן של אור בכל מקום אליו הגיעה. בשנים הרבות אשר הכרתי אותה, תמיד זכיתי לחיוך רחב והתרשמתי מהיחס האישי שנתנה לתלמידים ולמבקרים באשכול הפיס.
קארן נלחמה כמו לביאה במחלה הארורה מאבק ארוך וממושך, אך לצערנו הבוקר נפרדה מן העולם. הותירה אחריה שלושה ילדים. הלוויתה תתקיים היום, שישי, בשעה 13:00 בבית העלמין צור שלום.
המשפחה תשב שבעה ברחוב שפרינצק 3. אני מחבק את ילדיה, משפחתה וחבריה של קארן ומשתתף בצערכם העמוק.

"אל תספרו לאמא שלי"


בספטמבר 2023 פירסמה קארן פוסט בפייסבוק שלה ושיתפה את חבריה במצבה: "אל תספרו לאמא שלי !!בבקשה זה ישבור לה את הלב היא לא יודעת מה עובר עליי...
2 צפייה בגלריה
קארן עמיאל ז"ל
קארן עמיאל ז"ל
"היא הייתה קרן של אור בכל מקום אליו הגיעה". קארן עמיאל ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)

"אבל לכם אספר כי עכשיו זקוקה לעזרתכם..הפחד מהמוות מתגמד מול הרצון העז שיש לי להשאר בחיים. 9 חודשים אני נלחמת במחלה הארורה. יש לי סרטן מלנומה נדיר ואלים שהתחיל לפני 5 שנים בעין ולפני 9 חודשים תקף את הכבד בגרורות.
"הטיפול שנמצא בסל התרופות לא מניב תוצאות טובות בכלל ועכשיו אני עומדת בפני אתגר נוסף ועליי לגייס בכוחות עצמי את הטיפול שלצערי לא נמצא בסל התרופות ל-3 חודשים לפחות, כדי להוכיח לקופת חולים כללית הצלחה ורק אז אולי אקבל מהם את התרופות.
"חודש טיפול מסתכם אחרי הנחה של עמותת בכמעט 43.000 שקל וזה אומר כמעט 130.000 שקל לשלושה חודשים רק כדי להגיע לתרופות שיתנו לי 30% של סיכוי להחלים.

קראו עוד:

את הפוסט סיימה במילים: "אני חולמת לרקוד בחתונות של הילדים שלי ולהשתולל בעתיד הרחוק עם הנכדים שלי בעזרת השם ..אני רוצה את הכח להשאיל שמחה מהעתיד לבוא.. מתחננת לעזרתכם לעזור לי לשמור על הקרן שמש שבי בבקשה אני לא רוצה ללכת".
בשעות הצהריים (שישי) הובאה קארן למנוחות בבית העלמין צור שלום בקרית ביאליק. יהי זכרה ברוך.
פורסם לראשונה: 14:02, 31.05.24