תפנית בחקירה: בלשי יל"פ אשר, אשר חוקרים מאז תחילת השבוע, את נסיבות מותו של הצעיר בן מיקל (22) בקרית אתא מעריכים כי המוות של הצעיר, שתחילה עלה חשד כי מדובר ברצח, הוא למעשה תוצאה של מעשה אובדני. זה הכיוון הנחקר כעת אך מסקנות סופיות לגבי נסיבות המוות ייקבעו לאחר שיתקבלו תוצאות הבדיקה הפתולוגית, במכון לרפואה משפטית באבו כביר..
2 צפייה בגלריה
בן מייקל ז"ל
בן מייקל ז"ל
בן מיקל ז"ל
(צילם: מתוך הפייסבוק)

תפנית בחקירה: בלשי יל"פ אשר, אשר חוקרים מאז תחילת השבוע, את נסיבות מותו של הצעיר בן מיקל (22) בקרית אתא מעריכים כי המוות של הצעיר, שתחילה עלה חשד כי מדובר ברצח, הוא למעשה תוצאה של מעשה אובדני. זה הכיוון הנחקר כעת אך מסקנות סופיות לגבי נסיבות המוות ייקבעו לאחר שיתקבלו תוצאות הבדיקה הפתולוגית, במכון לרפואה משפטית באבו כביר.


2 צפייה בגלריה
רחוב יוספטל בקרית אתא
רחוב יוספטל בקרית אתא
זירת האירוע. רחוב יוספטל בקרית אתא
(צילום: דוברות המשטרה)

מיקל, צעיר מנהריה במקום שהתגורר בשכירות בקרית אתא, נמצא על מדרכה ברחוב יוספטל בקרית אתא כשעליו סימני דקירה.
החשש המיידי היה כי מדובר בעוד רצח על רקע מלחמות בין סוחרי סמים, מלחמה שבמסגרתה נרצחו ביום שישי שעבר שני צעירים תושבי העיר. כבר בתחילת החקירה קבעו החוקרים חד משמעי כי אין קשר בין נסיבות מותו של מיקל, שהיה מוכר למשטרה בגין עבירות סמים, לבין שני מעשי הרצח הקודמים.

קראו עוד:

מרות סימני הדקירה בגוף, המשטרה נקטה בהודעותיה בזהירות וציינה כי רק לאחר הבדיקה הפתולוגית, שלוקחת כמה ימים, ניתן יהיה לקבוע את סיבת המוות וכי כל הכיוונים נבדקים, כולל חשד לרצח. במהלך החקירה התקבלו אינדיקציות חדשות וכעת ההשערה היא כי המנוח דקר את עצמו ולאחר מכן נפל מגובה, ומותו לא היה תוצאה של מעשה פלילי. החוקרים בודקים את הרגע למעשה האובדני, אם אכן זה מה שקרה.
כאמור, הקביעה הסופית לגבי המקרה הטרגי תהיה עם קבלת ממצאי הבדיקה הפתולוגית.