שביתה חלקית מורגשת הבוקר (שני) בקניונים באזור הקריות ומפרץ חיפה, כאשר חלקם הצטרפו לשביתה עליה הכריזה ההסתדרות, במחאה על רצח 6 ישראלים שנרצחו בידי החמאס והעיכוב בקידום העסקה להחזרת יתר החטופים. BIG קריות וקניון עופר הקריון סגרו לחלוטין את המרכזים והחניונים בעוד שקניון הסינמול - לב המפרץ וקניון שער הצפון פתוחים כרגיל.
4 צפייה בגלריה
שביתה בקניוני ביג
שביתה בקניוני ביג
שביתה בקניוני ביג
(צילום: באדיבות ביג)
בהודעה של רשת קניוני עופר, בעלי הקיריון וחוצות המפרץ נאמר:" קניוני עופר מודיעים על השבתת כל הקניונים והמרכזים המסחריים, יום ב' 2.9.2024. הקבוצה מצטרפת לקריאת ההסתדרות להשבתת המשק מחר, לאות מחאה, וכהזדהות עם סבלן העמוק והנורא של משפחות החטופים. ליבנו עמכם. אנו מייחלים לשובם המהיר הביתה של כל החטופים, זו חובתנו המוסרית. אנו מבקשים לחזק את ידי כוחות הביטחון המחרפים נפשם בהגנת המדינה".

4 צפייה בגלריה
שביתה בקניוני ביג
שביתה בקניוני ביג
ישבתו כאות מחאה. קניוני ביג
(צילום: באדיבות ביג)

חי גאליס, מנכ"ל ביג: "לאור הגילויים המזעזעים מהיממה האחרונה, בהם נודע שהפקרת החטופים על ידי מדינת ישראל הביאה לרציחתם, קבוצת ביג מביעה את תנחומיה העמוקים ומזדהה עם המשפחות שאיבדו את היקר להן.
"הריני להודיע בזאת על השתתפות מרכזי ביג בשביתת ההסתדרות וסגירת כלל המרכזים. נא לסגור חניונים. לסגור חנויות ולא לאפשר כניסת לקוחות. בתקווה לבשורות טובות ובמהרה נזכה לראות את כל החטופים בביתם".
מקניון הסינמול נמסר כי הוא לא מצטרף לשביתה במשק.

4 צפייה בגלריה
קניון שער הצפון
קניון שער הצפון
פתוח. קניון שער הצפון
(צילום: נחום סגל)

גם קניון שער הצפון לא יצטרף לשביתה: "לקוחות יקרים, אנו מעדכנים כי הקניון יפעל מחר באופן רגיל בין השעות 10:00-22:00".

קראו עוד:

תחבורה ציבורית


4 צפייה בגלריה
אוטובוס אגד
אוטובוס אגד
"ייתכנו שיבושים". אוטובוס אגד
(צילום: אבי מועלם)

יצוין, כי רכבת ישראל הוחרגה מהשביתה, ובחלק מחברות האוטובוסים ייתכנו שיבושים בעקבות שביתה של חלק מהעובדים. מאגד נמסר: "ייתכנו שיבושים בפעילות קווי האוטובוס של החברה. יש להתעדכן בבוקר באפליקציות ובמוקד שירות הלקוחות".