צעירות מהקריות דיווחו כי לאחרונה נתקלו בגבר, בשנות ה־20 לחייו, רכוב על אופניים חשמליים, שחשף את איבר מינו בפניהן.
1 צפייה בגלריה
"הרגשתי שניצלתי מאונס"
"הרגשתי שניצלתי מאונס"
"הרגשתי שניצלתי מאונס"
(צילום המחשה: shutterstock)
לפני כשבועיים קורל זכריה (20) מקרית חיים הותקפה ברחוב על ידי גבר זר שנמלט: "בארבע אחר הצהריים הלכתי ברגל ברחוב דגניה", מספרת זכריה. "הבחור הגיע מאחורי, תפס אותי מהטייץ מאחור, והחל לדחוף אותי לתוך סמטה של בנייני הרכבת הסמוכים.
"הצלחתי להדוף אותו ממני וברחתי. הוא המשיך לרדוף אחרי, והגיע מהצד השני. למזלי, בני זוג ראו אותי בורחת וחיפשו אחרי. כשהבחור ראה אותם, הוא ברח. הרגשתי שניצלתי מאונס, היה לי מזל". זכריה התלוננה במשטרה, אולם התלונה נסגרה מחוסר ראיות.
קראן עוד >>
יומיים לפני כן אירע מקרה נוסף, כאשר תלמידות בכיתה י"א בתיכון קרית חיים יצאו לריצה סביב בית הספר, במסגרת שיעור ספורט. אב לתלמידה בתיכון סיפר: "הבחור שהיה לבוש כולו שחור עם קסדה שחורה, ממנה ראו רק את העיניים שלו, חשף בפני הבנות את איבר מינו כשהוא רוכב אחריהן באיטיות ברחוב הנוטר. הבנות נבהלו מאוד ורצו לדווח למורה לספורט. המקרה הועבר לידיעת המשטרה, שלא הצליחה לאתר אותו".
תושבת קרית חיים: "אני חרדה. יש לי שלוש בנות, והאדם הזה מסתובב חופשי. מדובר באדם שלא שולט ביצרים שלו. צריך לשתף ולהזהיר את כל ההורים בשכונה".
ממשרד החינוך נמסר: "ברגע שהבנות דיווחו על המקרה, הנהלת בית הספר פנתה אל משטרת ישראל והגישה תלונה. כמו כן, התקיים שיח עם הבנות על ידי גורמי המקצוע הטיפוליים בבית הספר הכולל גם שיחה על מקורות התמיכה והסיוע שניתן להיעזר בהם במקרים כמו אלו. הנושא נמצא בחקירת המשטרה, לפיכך לא נוכל להרחיב מעבר לכך".
מהמשטרה נמסר: "התיק נמצא בחקירה".
פורסם לראשונה: 07:44, 04.03.22