התחדשות עירונית: קבוצת הנדל"ן שפונדר פדלון תיזום ותבצע פרויקט פינוי-בינוי, במסגרתו יפונו 176 יחידות דיור בשדרות משה שרת, במרכז העיר קרית ים, ובמקומם ייבנו כ-880 יחידות חדשות. זאת, לאחר שנבחרה על ידי נציגות המתחם, בהליך שניהל בא כוחם של הדיירים, עו"ד שי בן נעים.
1 צפייה בגלריה
פינוי בינוי ברחוב משה שרת בקרית ים
פינוי בינוי ברחוב משה שרת בקרית ים
הדיירים חתמו. הפרויקט במרכז קרית ים
(הדמיה: אדריכל שמעון אסבן)
בשבוע שעבר יצא הפרויקט באופן רשמי לדרך, במסגרת כנס דיירים שהתקיים במתחם אשכול פיס בעיר בנוכחותם של כ-200 בעלי הדירות במתחם. נציגי החברה היזמית ואדריכל הפרויקט, שמעון אסבן, תיארו את המשך קידום הפרויקט והשיבו על שאלות הנוכחים. במסגרת המפגש חתמו עשרות מבעלי הדירות במתחם על חוזה לביצוע הפרויקט.
קראו עוד >>
את הפרויקט מקדמת שפונדר פדלון על מגרש בן כ-10 דונם, שבו 176 יחידות דיור קיימות בחמישה מבנים ותיקים. בימים אלו מגבשת החברה את נוסח התב"ע הסופי, לפי מכפיל אשר צפוי לנוע בטווח של 4.5-5 דירות חדשות לכל דירה ותיקה. משמעות הדבר שבמקום ייבנו כ-880 יחידות דיור חדשות.
עוד צפוי הפרויקט לכלול אלפי מ"ר בייעוד מסחר במפלס הקרקע, ושטחים ירוקים. במסגרת ההסכם צפוי כל בעל דירה בשטח של 70 מ"ר טיפוסית לקבל תוספת של 12 מ"ר בנוי לדירה, בתוספת 12 מ"ר מרפסת, חניה תת קרקעית ומחסן. כמו כן, דירות התמורה לבעלים יהיו גבוהות בשתי קומות מגורים מהדירות הנוכחיות.
רועי פדלון, בעלים ומנכ"ל משותף בחברה: "החברה בעלת סיווג קבלני בלתי מוגבל ואת רוב הפרויקטים שאנו יוזמים אנו מבצעים בעצמנו. קרית ים ניצבת בפני תנופת פיתוח".
בא כוח הדיירים, עו"ד שי בן נעים ממשרד לב קורן, שושני, זיני, בן נעים: "הבטחנו את זכויות הדיירים לאורך כל חיי העסקה באופן מיטבי ובמגבלות העסקה. אנו תקווה כי הפרויקט ייבנה בהקדם וישפר את חייהם של בעלי הדירות. נמשיך לעמוד לצידם לאורך ההליך כולו".